Foto bij 3. Day of Contest

http://image.made-in-china.com/2f0j00nMctuhzLAFqC/Black-Cocktail-Dress-and-Cocktail-Gown-FAVN-TP015-.jpg
Dit is de jurk die Rosa aan heeft.

Rosa.
De tijd vloog en ik moest er bij zijn van de jongens. Ik vond het niet erg. Het was de avond van de wedstrijd. Ilse zou helaas niet aanwezig zijn. Daar liep ik van te balen. Ik glimlachte en zat naast Niall. Hij had zijn arm om mij heen geslagen. Over een paar weken zouden we twee jaar verkering hebben. De tijd ging snel. Ik glimlachte en voelde hoe de auto stopte. Het was een echte luxe school en er lag een Rode loper voor One Direction. Ik glimlachte en beet op mijn lip. Ik voelde me onzeker in een jurk zoals dit. Het was wel leuk maar ik hield niet van jurkjes die zo net waren. Ik zag dat er ook een paar fotograven waren en ik glimlachte. Dat bekende dat eerst One Direction op de foto moest en dat ik daarna samen met Niall op de foto moest. Misschien moest ik ook met alle jongens op de foto maar dat lag er aan wat Nigel wilde. Ik had een zwart jurkje aan met hakken. Ik kon op hakken lopen, had al wel vaker op hakken gelopen maar ik vond het niet echt fijn. Gaf mij maar Sneakers. De jongens stapte uit de auto en ik zag dat Niall zijn hand op hield. Ik pakte zijn hand vast en stapte uit. Ik glimlachte en ik keek naar Niall. Niall hield mijn hand vast en liep met mij een stukje naar de plek waar ze op de foto moesten. Ik glimlachte en voelde me net een beroemd iemand. Ik bleef staan en keek even rond. ‘Rosa jij moet ook even alleen op de foto’s!’ Werd er geroepen door Nigel. Ik wachtte tot de jongens aan de kant gingen staan en toen ging ik op de plek staan waar hun net stonden. Er werden foto’s van me gemaakt en even later kwam Niall naast me staan. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik glimlachte. Hij zag er lekker uit in een pak. Ik was nog steeds zo verliefd als eerst en niets kon het veranderen. We liepen met z’n allen naar binnen en we gingen op onze plek zitten. Ze vonden dat ik ook in de Jury moest omdat ik toch de hele tijd met iedereen op gescheept zat. Ik grinnikte en keek naar de jongens. Ik zat naast Naill en ik had zijn hand vast onder de tafel. Ik zag wat meisjes jaloers naar me kijken. Sinds die keer dat ik ontvoerd was heb ik mezelf beloofd dat ik niets meer van de haat zou aantrekken. Het ging goed tussen mij en Niall en dat was het belangrijkste. Ik hoorde iemand op het podium komen en ik glimlachte. ‘Welkom ! Vandaag is de competitie voor One Direction. Met als Jury. Natuurlijk de Enige Echte One Direction!’ De jongens gingen staan en ik glimlachte. ‘ En niet te vergeten, hun Choreograaf voor de komende tour!’ Ik stond ook op en zwaaide ook even naar iedereen. Ik glimlachte. Het was zo raar, ik kreeg betaald voor iets wat ik super leuk vond en ik was nog maar 17. Ik werd bijna 18. We gingen zitten en de eerste act kwam.

Reageer (1)

  • ninatommo

    arg omg :D
    snel verder xx <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen