Foto bij 1.  It begins.

Ilse.
Het is alweer bijna 2 jaar geleden sinds Rosa op tour mee ging met One Direction. Ergens was ik jaloers. Niet erg jaloers. Maar ik wilde graag dat iedereen mijn stem kon horen. Ook al zei ik altijd dat mijn stem niet goed was. Ik wilde gewoon dat mensen hem zouden kunnen horen. Niall en Rosa die waren nog steeds druk bezig met hun relatie. Rosa had na de tour nog een paar video clips bij andere artiesten opgenomen waar onder ook Justin Bieber en Avril Lavigne. Ze was helemaal blij. Ze is nog steeds mijn beste vriendin, dat zou ze ook altijd blijven. Ik was vorig jaar geslaagd en ik zat nu op een Academie voor Dans, Zang en Acteren. Ik had twee hoofdvakken en dat waren Toneel en Zang. Ik vond zang het leukste maar je moest er verplicht twee kiezen. Ik miste Rosa wel. We hadden altijd al gedacht dat we samen deze studie zouden doen. Maar dat is er gewoon niet meer van gekomen. Binnen kort zou ze weer op tour gaan met One Direction. Dit keer als choreograaf en danseres. Ze zou het druk krijgen en ze wist gewoon dat het niet zo makkelijk zou worden om veel contact te houden. Tenzij ik de wedstrijd win. Op mijn school houden ze een wedstrijd. Het is een wedstrijd met als prijs. Ik vind het zo moeilijk om het te zeggen. Ik bedoel het is zo geweldig. Ik zeg het gewoon. Als je wint ben je het voorprogramma van One Direction. Ik zou zo graag willen winnen. Ik had er met Rosa over gebeld en ze zei dat ik gewoon een kans moest wagen. Ik had een inschrijvingsformulier vast en ik had hem al bijna helemaal ingevuld. Ik was op zoek naar het perfecte nummer. Ik ging met mijn muis over alle muziek bestanden die ik had . Ik ging achter mijn piano zitten en begon een liedje te spelen. Ik wist gewoon nog niet welke ik zou spelen. Er was ook zoveel keus. Ik zat te twijfelen tussen Heaven van Do of Use Somebody van Kings of Leon in de akoestische versie. Ik kon piano en gitaar spelen dus dat was het probleem niet. Ik besloot dat ik maar eerst ging slapen en dat ik het morgen wel zou beslissen. Ik glimlachte en kleedde me om en ging in mijn bed liggen.

Claudia.
Ik had Ilse horen bellen met Rosa. Dit kon mijn kans worden, Ik wist dat Ilse’s stem perfect was. Ik moest alleen nog mijn moeder zo ver krijgen. Ik zou zorgen dat Rosa en Niall uit elkaar zouden gaan en dat ik Rosa’s plaats gewoon in nam. Ilse zou wel naar mijn moeder luisteren. Mijn moeder had eigenlijk gewoon macht over Ilse. Ik was zo blij toen Ilse’s vader dood ging. Het klinkt hard, Ik ben gewoon hard. Ik vind me stiefzus gewoon niet aardig. Ik zou haar stem gebruiken.Ik zou die wedstrijd winnen en dan zou ik beroemd worden en niet zij. Dat was het beste plan wat ik ooit had. Ik rende naar mijn moeders kamer. ‘Mam! Ik heb een perfect plan.’ Ik keek naar haar en glimlachte. Ik vertelde mijn plan tot in de puntjes. Mijn moeder glimlachte en keek naar mij. ‘ Perfect.’ Ik was blij dat mijn moeder het plan goed vond. Dan had ik tenminste een iemand die het met mij eens was. Ilse had niet het uiterlijk om beroemd te worden. Ik tenminste wel. Ik was nog echt knap en Ilse nee. Zij was gewoon een random tiener die er niet uit zag. Ik grinnikte en keek even in de spiegel. Mijn moeder zou het plan verder uitbreiden en dan zouden we op tour gaan met One Direction.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen