Chapter eight
Point of view Audrey
Badend in het zweet werd ik weer wakker. Ik had een nare droom die me de hele nacht had wakker gehouden. Hij ging over een man die mijn kamer was binnen geslopen en zich verstopt had in de kast. Ik keek naar de klok die aangaf dat het vijf uur was. Het was te vroeg om al op te staan maar te laat om nog in slaap te vallen. Ik zuchtte. Weer een dilemma, opstaan of blijven liggen? Uiteindelijk besloot ik mijn laptop boven te halen.
Zoals ik had verwacht was er niemand online. Verveeld gleed ik wat met mijn muis over het scherm en bleef hangen bij de camera. Langzaam verscheen er een grote lach op mijn gezicht. Ik wist wat ik ging doen.
"Zaaaaaayn! Hello. It's five am now and I can't sleep anymore. I thought let's send my darling a video message." Ik grijnsde breed en haalde mijn hand door mijn haren. "I look like a lion with a bad hair day, but I don't mind. I know you love me anyway." Ik grinnikte even en verbeeldde me hoe Zayn hetzelfde zou doen als hij dit zag. "It's weird talking to you when you're not there to answer. But there is something I want to tell you." Ik zweeg weer even. "Be carefull with the words I say to you. I'm going to use them once and only when I'm with you. Namely, I love you sweetheart. You're my first, my last and everything in between." Ik vormde een hartje met mijn vingers en drukte een kus tegen het scherm ten teken van afscheid. Ik verzond het filmpje meteen, dan kon ik me niet meer bedenken.
bijna direct had ik spijt van mijn daad, maar dat kon ik natuurlijk niet meer ongedaan maken.
Ik zuchtte en leunde achterover. Wat moest ik nu doen?
Ik tuitte mijn lippen en keek rond de kamer. Ik kon wat gaan bakken of ik kon gaan poetsen. Misschien mijn spullen al inpakken?
Uiteindelijk besloot ik dat het laatste het beste was.
Er zijn nog geen reacties.