nog 14!
en ik ga misschien morgen de stad in xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • MeLovesMusic

    Weiter. x'D.

    1 decennium geleden
  • TooCrazyXD

    echt super!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic


    ''Nog 14! En ik ga misschien morgen de stad in.'' Viertien is te weinig hoor. Mehr! x'D. En en en. Hip. Waar ga je precies heen dan, Arhnem? En wat ga je doen, met wie? Shoppen met een vriendin? x'D.
    ''"KOUD! waaro doe je dat nou O.O" "Jammer, het siste niet" zei Stephenie teleurgesteld.'' Gott had Steph daar weer echt op gehoopt? Had ik kunnen verwachten. *Grinnikt.* Hahaha. x'D.
    ''Tot onze verassing kwam Sam's vriendin er ook aan lopen, Emily. Word gezellig hier met de achtergelaaten vriendinnetjes van weerwolven. "nog meer achtergelaten vriendinnetjes van weerwolven? verlate vriendinnetjes verzamelpunt hier!!" riep ik hardop. Emily lachte even en kwam ook bij ons zitten.'' Lol, en verzamelpunt voor achtergelaten vriendinnetjes van de weerwolven. *Grinnikt.* Hahaha. Lekker doelloos weer. x'D.
    ''"Hu? Nieuweling" vroegen ik en Stephenie dommig tegelijk, even leek het net alsof we echt zusjes waren. Haha.'' Wat een toeval zeg. Zusjes? Daar was ik nou nog nooit op gekomen. Wat een raar idee zeg, zusjes. *Kijkt sarcastisch.* x'D.
    Op het einde ook echt zo. ''Not fair.'' Life aint fair, but you get used to it. In the end, we all do.. Or at least, we pretend we do.. x'D.
    But yeah, verder please. ^^.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen