Foto bij Chapter Twenty - three   - back to real

Sorry voor dit korte stukje ):

Rosa.
ik keek naar Niall en voelde zijn vest op mijn schouders. Ik was hem dankbaar voor dat. Ik had het koud en ik stond nog steeds te trillen. Ik moest lachen. Louis kon dit soort momenten altijd omtoveren tot iets grappigs. Ik keek naar Niall en legde mijn hoofd tegen hem aan. Ik was moe. ‘Rosa wil je zo even mee komen?’ Ik knikte en stond op en had Nialls hand vast. Het voelde fijn en vertrouwd. Ik zou hem nooit meer los willen laten. Ik liep achter Nigel aan een kamertje in en ik zag die man zitten. Ik beet op mijn lip en keek naar Nigel. ‘Was dit de man die je had ontvoerd?” Ik knikte en beet op mijn lip. ‘Ja, dat was hij.’ Ik keek naar de man en glimlachte. Ik was blij dat ik de man te snel af was geweest anders was ik misschien nu pas vrij gekomen. Nigel seinde naar de bewakers dat ze hem weg moesten brengen. ‘Wat was er precies gebeurd?’ Ik keek naar Niall en beet weer op mijn lip. Het was een soort van tik van me geworden. ‘ Ik kreeg een sms dat Noelle ziek was geworden en dat we de dansroutine moesten aanpassen..’ ik haalde even adem en vertelde weer verder: ‘ik stapte in een taxi en toen zat die man er dus in en die dwong me een hotel kamer in.’ Ik grinnikte en keek naar Niall. Het klonk allemaal heel heftig terwijl het opzich mee viel. ‘ Ik heb met een haarklipje de deur los gemaakt en toen ben ik gaan rennen.’ Ik grijnsde en ik hoorde Niall lachen. Achter de deur hoorde ik ook iemand lachen. Dat zou Louis wel zijn. Ik glimlachte en beet op mijn lip. ‘misschien moeten we voor jouw ook maar een bodyguard regelen.’ Ik grijnsde . Misschien was het wel een goed plan maar dan zou hij altijd met me mee moeten. Daar had ik eigenlijk geen zin in. Ik knikte maar anders zou Niall misschien boos worden. Ik gaf niall een kusje.

Louis.
Er was zoveel gebeurd ineens. Niall was als een klein broertje voor me en hij was zo ongerust over Rosa geweest. Ik had hem samen met Liam geprobeerd te kalmeren en voor zo ver was het wel een beetje gelukt. Niall kon heel hysterisch zijn. Ik grijnsde en ik had Rosa weer het podium op zien komen. Gelukkig was dat ook wel beter, want niall begon in eens een stuk beter zijn best te doen. Het zag er schattig uit die twee. Na het concert vroeg ik of ze ontvoerd was door ninja’s of aliens. Ik zag dat ze moest lachen en dat vond ik toch wel fijn. Rosa moest met Nigel mee lopen en ze deden de deur achter hun dicht. Ik ging tegen de deur staan en schoot in de lach toen ik hoorde wat Rosa zei. Het was grappig om te horen. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en pakte mijn tas. Ik haalde daar een koekje uit en at het op. Ik had wat trek.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen