005
Omdat er gesmeekt werd
Wat deed hij hier, kwam hij me weer uitschelden ofzo? 'Wat moet jij hier?' Vroeg ik op een bitchy toon, ik zag teleurstelling in zijn ogen. 'Hmpf ik liep gewoon wat en zag jou lopen, en weet ik veel' En hij keek naar beneden toe. 'Whatever ik wacht op BKM' Opeens ging zijn gezicht omhoog. 'Dat ben ik' Ik keek hem niet begrijpend aan toen ging ik nadenken. B=Bill K=Kaulitz maar waar staat M dan voor? 'Maar waar staat die M dan voor?' vroeg ik nieuwsgierig. 'M..Model' Hoorde ik hem hakkelend zeggen. Oke hij is inderdaag een model hij had er ook het figuur voor, nouja nu zat ik dus met hem opgescheept? Beter dan niets. 'Zullen we een hotdog halen ofzo?' Spatte hij eruit op zo'n toon alsof ik het niet zou eten. Af en toe mag dat wel! 'Sure why not' Hij keek me verbaast aan en knikte toen, we liepen naast elkaar hij met zijn handen in zijn zakken en ik liep er een beetje als een slons bij.
Ik keek vanonder mijn wimpers naar hem toe en zag dat hij een beetje zenuwachtig omzich heen keek. 'Wat is er?' Hij keek me opeens stom aan, ja waarom deed ik opeens aardig? 'Euhm, never mind stupid.. Laten we een hotdog eten omdat jij zo dwong krengetje' Nu keek hij wat meer op zijn gemak. Ja zo kent iedereen mij! Niet uit je rol vallen Miim! Ik keek hem zo arrogant mogelijk aan, we stopten bij het karretje en Bill vroeg om twee hotdogs. En hij betaalde mooi laat hem maar betalen. Toen ze klaar waren deed ik er zelf ketchup op, en we liepen toen naar een terrasje en gingen daar zitten, ik at rustig mijn hotdog. En Bill keek me verbaast aan. 'Moet je niet eten ofzo?!' Snauwde ik naar hem toe en hij nam gelijk een hap. Ik keek toen naar de lucht toe, waarom kwam ik ookalweer hier heen? Een verveelde zucht verliet mijn mond en ik keek droog naar mijn hotdog, ik nam nog een hap en keek weer naar Bill, die nog maar een hap van zijn broodje had genomen. 'Wauw, is er iets ofzo anorexia pattient?' Siste ik naar hem hij keek me pissig aan. 'Moet je horen wie het zegt!' Oke dat deed zeer!
Ik stond woest op en gooide de rest van mijn hotdog in zijn gezicht en liep kwaad weg. Hoe durft hij me een anorexia pattient te noemen? Ik had gewoon nooit zoveel eetlust maar je moest me savonds zien ik at als een varken, en nee ik kotste het er niet uit! Ik sporte gewoon regelmatig en was gewoon dun gebouwd! Maar hoeft hij niet allemaal te weten. Ik hoorde hoe de stoel werd omgegooit en ik keek stiekem naar achteren en zag dat hij verward daar stond en de saus van zijn gezicht af veegde met een tissue, 'hpmf' En ik liep verder het park in tot ik bij een afgelegen plekje aan kwam. Ik had nog helemaal geen zin om naar huis te gaan zal iedereen weer achter me reet aanzitten.
Reageer (2)
ahww ;(
1 decennium geledendie was niet zo lief ^^
maar ik snap het ergens wel
en hier komt mijn smeekbede ;
*ahum ahum*
wil je alsjeblieft, alsjeblieft snel verder gaan?
ik bedoel; je schrijft echt goed, geloof het of niet en..
okok, genoeg geslijm..
jy gaat snel verder of ik dreig met stalking!
en ik meen het
en nu ga jy snel verder
Snel verder gaan hoor!!
1 decennium geleden