soow. ikke op 9/20 ste zijn..
das bijna op de helft xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • DayLight

    woeh, verder!!

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    *Mekkert.* Verder pleeáase. x'D. Toe ? =3.

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    ''Pas nadat ik uit de buurt van Bella's & Charlies huis was gaf ik echt gas. Ik wou niet op de bon geslingerd worden door Bella's vader.'' Nee, want dat moeten we niet hebben he. Dat ze uitgerekend nú, na al die weken hard croshen, toch een keertje op de bon beland. *Kijkt droog.* Hahaha. x'D.
    ''Ze gingen met de auto ergens heen.. En ik paste er niet bij, dus ik moest meerijden op de motor. Sociaal. Ik geloof eigenlijk dat ze me de auto gewoon niet in willen hebben.'' Joh echt? Wat laat je dat toch denken? Hun over-geacteerde vriendelijke toneelstukje? Of het feit dat, wanneer het ook maar even kan, Eddie je 't liefste gewoon buitensluit? Ja ja, zéér sociaal weer van mister Cullen Junior. x'D.
    ''Straks wouden ze gewoon mij stiekempjes vermoorden en hadden ze onweer nodig zodat mijn gegil niet hoorbaar was.'' Ja ja, misschien is dat Edwards motivering wel. Maar niet die van Alice of Bella ofzo geloof ik. I mean, op Edward na heeft bijna niemand zo'n ondoorgrondbare haat aan Eline, zonder reden. Maar goed. En Alice lijkt haar wel aardig te vinden enzo. Bella, haar BF, ja dat spreekt voor zich. x'D. Hahaha.
    Zo, ik hoop dat je nu blij bent. Dit is mn vijfde (über)lange reactie ofzo, in één nacht/avond, op je verhaal. Goed he? x'D. Ja ja, wees maar blij. Dan ben ik wel gewoon trots opmezelf. x'D. Yeay. *Grinnikt.*
    En nou gauw weer verder please. ^^.

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    hahahahhahahahahahahah x'DDDD
    tuuuuuuuurlijk schattie xD

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Maleficia

    Ja, dat kan ook XD
    Snel verder <33
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen