Foto bij hst 6.2 eens kan het veranderen

Buiten stonden de kanonnen nog te wachten. ‘wat gaan jullie eigenlijk met ons doen? vroeg Daphne. ‘niks, jullie zijn het lokaas, zei Hasse lachend, ‘ik wil geen voer zijn, zei Daphne. ‘ik kan niet geloven dat we familie zijn, zie Hasse. ‘ik ook niet, zei Daphne. Ze keken elkaar boos aan. ‘wat gaan we doen, Hasse? Vroeg Steven. ‘naar DKH, zei hij. ‘wat is DKH, vroeg Iris. ‘voor ons een weet voor jou een vraag, zei Jaromir lachend. Hahaha, heel grappig, gaf Iris als antwoord.
De kanonnen zijn bij de DKH aangekomen en ze sloten Daphne en Iris op. ‘zo daar zitten jullie nog een tijdje, zei Hasse. ‘fijn!, gaf Iris als antwoord. ‘nou we moeten nog wat zaakjes doen, kom Hasse, zei Jaromir. Ze liepen weg en Iris en Daphne bleven achter. ‘Hopelijk komen ze ons snel halen, zei Daphne. ‘ik hoop het ook.
De kanonnen waren bij het kantoor van Hasse aangekomen. ‘nu sturen we even een sms’je, en dan wachten tot we de andere ook hebben, zei Hasse bijna lachend. Hij pakte zijn mobiel en tikte wat in en legde hem toen weer weg. ‘wat heb je gestuurd, vroeg Wiebe. ‘een sms sukkel, zei Hasse een beetje boos. ‘dat snap ik ook nog wel, maar wat typte je? Dat zie je nog wel. Wiebe keek hem aan en haalde zijn schouders op. ‘het zal wel.
Bij het lab van ST waren ze druk met het bedenken van plannen. ‘wat als we ze afleiden? Vroeg Anke. ‘ja hoor, je denkt zeker dat als we een euro uit het raam gooien dat zij het volgen en wij de meiden kunnen redden, zei Tjerk. Waarom niet, ze houden toch zo van geld. Al was mijn idee iets anders. Zei Anke weer. ‘Droom lekker verder, zei Tjerk totslot. ‘ik weet wat, we moeten dit in stappen doen, zei Wietske. Nou vertel!! ‘oke, we maken teams, eerst probeert team 1 ze te bevrijden, als het lukt is het goed maar zo niet, dan is altijd team 2 er nog. ‘handig en slim bedacht, gaf Tjerk toe. ‘maar wat als team 2 ook vast zit? Vroeg Anke. ‘Ja, dat had ik nog niet bedacht’ zie Wietske. Het was even stil, totdat het mobieltje van Wietske af ging. ‘een sms’je van Hasse. ‘lees voor!! Zei Anke.

Hoi, ik wens jullie
suc6 met het
bevrijden wat
niet gaat lukken.
DK


‘nou, lekker positief, zei Jeanine. ‘maar toch gaan we het doen, zei Tjerk. Of het lukt of niet we staan voor ieder van ons team klaar, zei Wietske. Ook al hangt ons leven ervan af, zei Anke. Nou, nou niet over drijven hoor, zei Jeanine. Yeah, zeiden ze tegelijk. Ze besloten om het plan van Wietske te doen en ze maakte teams. Anke en Jeanine gingen samen en Tjerk en Wietske. Zodat de power verdeeld waren. ‘Oke, wie gaan er eerst? Vroeg Tjerk. Ik denk wij, want dan kan jij, als we vast zitten nog even wat Powers van je laten zien. Zei Anke. Dat is een goeie, zei Tjerk. ‘dus in welke hut zitten ze? Vroeg Wietske. ‘dat is makkelijk, we typen gewoon wat gegevens van Iris en Daphne in en bingo, zei Tjerk. ‘maar hoe komen we binnen, vroeg Anke. ‘dat moet je zelf maar uitzoeken. Bedankt Tjerk, zei Jeanine. Anke en Jeanine liepen weg , maar Jeanine hoorde hem nog wel lachen. Wacht even!! riep Tjerk nog snel. Anke en Jeanine draaide zich om en Jeanine zei: Weet je nu hoe we binnen moeten komen. Nee, dat niet maar ik heb nog wat. Ze zitten in DKH, geen idee waar dat voor staat, maar dat is bij de boom bij de bak, snappie? Ja, en DKH staat vast voor de kanonnen hut, zei Anke. ‘juist ja, en ik heb hier sensoren, die moeten jullie op je lijf plakken, zodat ik jullie kan volgen, zei Tjerk. Oke, en dan? Vroeg Jeanine. Dan kan ik jullie via dit oortje vertellen waar ze zitten en hoe je ze kan ontwijken. Legde Tjerk uit. Slim, zei Anke. En dat oortje wie moet dat in? Vroeg Jeanine. Maakt niet uit, als het maar 1 van jullie is, gaf Tjerk haar als antwoord. Wil jij hem, vroeg Jeanine aan Anke. Best, wil jij hem niet? Als jij wilt doe je maar, dadelijk zegt hij rare dingen en word je gesnapt. ‘bedankt dat je zo over me denkt! Zei Tjerk een beetje geïrriteerd. Ga nou maar, kwam Wietske tussen beide. Anke en Jeanine waren de deur nog niet uit of Tjerk zei al dat ze moesten oppassen, ze konden overal zijn.

Reageer (1)

  • BYME

    HAHA geniaal, volgens mij zijn ze allemaal niet zo slim -_-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen