'Ik weet het niet,'mompel ik.
'Weet je niet hoe Robbie kust?' Verwonderd kijkt Elina me aan.
'Ik weet niet hoe ik me moet voelen,'verduidelijk ik. 'Ik heb Justin, weet je nog?'
'Ja-ha, maar die zie je nooit meer. Het is best normaal dat je een vriendje wil dat aandacht aan je schenkt.' Elina knikt wijs, waardoor ik me meteen beter voel.
'Denk je echt dat dit normaal is?'
'Nou... ik vind wel dat je moet kiezen tussen Justin en Robbie,'zegt Elina eerlijk.
'Maar...' ik aarzel. 'Dat kan ik nooit. Robbie is als een beste vriend.'
'Ja, nou, dat is niet meer zo als je met hem kust,'glimlacht Elina begrijpend. 'En Justin?'
'Justin is...' Ik zucht diep. '...alles wat ik nodig heb. Hij is grappig en lief.'
Elina kijkt me bedenkelijk aan. 'Nou, ik ken Justin natuurlijk niet... maar aan jullie verhalen te horen is hij wel als... het perfecte vriendje.' Elina zucht. 'Misschien is hij zelfs iets... te perfect.'
Even is het stil.
'Maar dat is net wat ik wil,'kreun ik dan, terwijl ik me terug op mijn bed laat vallen. 'Ik wil hem. Mijn perfecte vriendje.'
'Maar je kan Robbie niet uit je hoofd krijgen?'vraagt Elina met een diepe zucht. 'O god, als ik wist dat hij zoveel moeilijkheden zou veroorzaken had ik mijn neef wel bij je weggehouden.'
'Je NEEF?' Verbijsterd kijk ik haar aan.
'You never told me he was your nephew.'

Sorry als het weer even duurt voor ik verder schrijf,
maar ik ben ook bezig met andere verhalen (niet op Q)
die ik ook door mensen laat lezen, dus tja ;D

Reageer (2)

  • EllleVEE

    uuuuuuuuuuuuuuhm, dude, gewoon, even omdat het anders nogal awkward zou zijn. Nephew: kindje van zus/broer
    cousin: kindje van tante/nonkel
    duuuuuuuuuuuuus, dat zou willen zeggen, dat ze een zus/broer heeft die zooooo oud is, dat die een kind heeft dat even oud is als haar.
    als je begrijpt wat ik bedoel.
    *ik wil niet slim doen. Ik heb dat gewoon al 421057311349 keer gehoord bij Engels D:

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    Like,een soort 'boekje' schrijven?
    Nouja, argh,ik haat de naam Elina. Het brengt nare gedachten bij me op --'
    Verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen