PREVIEW OVER 1 DAG ECHTE TRAILER!! http://youtu.be/gZfkm5oVHbE
Ik vind het bij carlisle Geweldig passen. Bella lijkt net een oma zo. ze ziet er niet uit.
ik ben het met evilXlove eens. Ik kan echt niet meer wachten. Waarom duurthet toch zo lang:@. En dat korte haar van charlisle past echt niet bij hem.
Ok nu heb ik die trailer wel gebnoeg gezien...?Nou ja, vooral carlisles klote haar wat hebben zijn stylistes hem ááááángedaan?
OMG OMG OMG COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! IK WIL DE FILM VOLLEDIG ZIEN!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (4)
Ik vind het bij carlisle Geweldig passen.
1 decennium geledenBella lijkt net een oma zo. ze ziet er niet uit.
ik ben het met evilXlove eens. Ik kan echt niet meer wachten. Waarom duurthet toch zo lang:@. En dat korte haar van charlisle past echt niet bij hem.
1 decennium geledenOk nu heb ik die trailer wel gebnoeg gezien...?Nou ja, vooral carlisles klote haar wat hebben zijn stylistes hem ááááángedaan?
1 decennium geledenOMG OMG OMG COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
1 decennium geledenIK WIL DE FILM VOLLEDIG ZIEN!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!