013
Ik keek verwachtingsvol naar Pep, hij mocht gaan beginnen met praten. ‘Het spijt me.’ zei Pep en ik keek hem verbaasd aan. Die had ik niet zien aankomen. ‘Pardon?’ zei ik verbaasd. ‘Je hebt zoveel kritiek gekregen afgelopen weekend, terwijl je die kritiek niet verdiend hebt.’ Zei Pep en hij trapte een bal weg die in onze richting kwam rollen. ‘Waarom kreeg ik zaterdag geen speeltijd dan?’ vroeg ik licht geïrriteerd. ‘Je zat niet lekker in je vel en.. ‘ ‘En dan denk je; ik geef hem minder speeltijd, dat zou vast werken. Nou ik kan je vertellen, het werkt niet!’ ik merkte dat ik luider begon te praten, want de rest van het team keek ons nieuwsgierig aan. ‘Lionel.’ Zuchtte Pep. ‘Pep.’ Deed ik hem na. ‘Zou ik jou ooit laten vallen?’ vroeg hij. ‘Als deze vraag voor afgelopen weekend gesteld was zou ik nee zeggen, maar op dit moment weet ik het echt niet meer.’ Met die woorden liep ik het veld op en liet Pep achter. Op dit moment weet ik echt niet wie ik wel en niet kan vertrouwen.
De training was verder normaal verlopen, behalve dat Pep me steeds in de gaten bleef houden en dat werkte nogal op mijn zenuwen. ‘Oke jongens, we stoppen vandaag iets eerder. Ik wil nog even wat met jullie bespreken.’ Zei Pep en hij liep richting de kleedkamer. ‘Dat gaat vast over het gedrag van Lionel van afgelopen zaterdag.’ Hoorde ik Andreu zeggen. ‘Zorg jij er nou maar voor dat je een basisplek krijgt.’ Siste ik terwijl ik me omdraaide. ‘Zeg jij, jij bent hem zojuist verloren.’ Zei hij met een spottend lachje. Op dit moment wou ik hem het liefste een tik verkopen maar ik hield me in. Anders zou ik echt mijn plek verliezen. Ik liep de kleedkamer in en plofte op mijn plek neer. ‘Oke ik wil het even met jullie hebben over Lionel.’ Zei Pep en hij iedereen even aan. ‘Zeg maar bye bye tegen je basis plek Messi.’ Hoorde ik Andreu lachend zeggen. ‘Ja daar wil ik het dus over hebben. Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat Lionel zijn plek kwijt is. En ik vind al die opmerkingen ook echt nergens op slaan!’ riep Pep boos en hij keek Andreu aan. ‘Ja maar.’ Begon hij. ‘Nee niks ja maar, Lionel Messi is de beste speler ter wereld. Dat is een feit. Je kan daar niks tegen in brengen.’ Zei Pep boos. ‘Sorry coach.’ Mompelde Andreu. ‘Waarom zeg je sorry tegen mij? Jij loopt hier de meest grote onzin over Lionel te zeggen, het lijkt me dat je sorry tegen hem moet zeggen.’ Zei Pep en hij keek Andreu verwachtingsvol aan. ‘Sorry Lionel.’ Zuchtte Andreu. ‘Goed zo. En je mag pas weer commentaar gaan leveren als je zelf een basisplek verdiend hebt, tot die tijd wil ik geen commentaar meer van je horen.’ Zei Pep en hij beende de kleedkamer uit. Ik keek Andreu triomfantelijk aan en hij draaide snel zijn hoofd weg. Zo mag ik het zien!
Oh en wees jaloers, IK GA AMBER EN ESTHER ZATERDAG ZIEN <3
Reageer (7)
Nice :'D
1 decennium geledenverderr!!
Mooi !!
1 decennium geledenSnel verder !!!
Mooi geschreven!
1 decennium geledenx
snel verder!
1 decennium geledenXxx
Wat is Andreu toch aardig ^^
1 decennium geledenSnel verder!