Foto bij Chapter Nineteen - I love you so much

Niall.
Ik stond klaar , Rosa was al op het podium aan het dansen. Er werd achter ons afgeteld en toen gingen we naar boven. We begonnen het refrein te zingen van only Girl in the World. We zongen op onze tour, covers en eigen liedjes. Ik vond de eigen liedjes het leukste. We liepen naar voren en daar veranderde het liedje in Total eclips of the heart. Ik ging op een kruk zitten. ‘Turn around.’ Liam zong de rest van de zin. Ik vond Total eclipse of the heart eigenlijk helemaal niet leuk. We eindigde het lied en Liam begon te praten. ‘Bedankt dat jullie hier allemaal zijn! We gaan zo een cover zingen maar eerst gaat Niall nog iets zeggen!’ Ik hoorde het publiek gillen. Ik vond het nooit zo fijn als ze gilden. Ik had veel liever dat ze mee zongen. “Ik wil jullie introduceren aan onze nieuwe danseres en mijn meisje Rosa! ‘ Ik keek naar haar en ik grinnikte. Ze kreeg een spot op zich. Ze wist niet dat dit zou gebeuren. ‘ Rosa wil je even komen.’ Ik zag dat ze eigenlijk helemaal niet naar voren wilde maar uiteindelijk deed ze het toch maar. Ze keek een beetje kwaad naar me en ik slikte. Ik sloeg een arm om haar middel en gaf haar een vlugge kus op d’r wang. ‘Ik hoop dat jullie dit accepteren, ze betekend heel veel voor me.’ Ik keek even naar Liam en fluisterde even. ‘Zullen we het even omdraaien. Summer of 69 en My life would suck without you?’ Ik zag Liam knikken en weg was hij. Ik liet Rosa zitten in het midden. Ik wilde haar duidelijk maken dat ik echt van haar hield. Ik glimlachte. Liam kwam alweer terug lopen en stak mijn duim op. Ik hoorde de muziek en toen begon Liam met zingen.

Rosa.
Ik was al een minuutje aan het dansen en keek steeds naar de plek waar Niall omhoog zou komen. Ik was nerveus. Hij was zo lief en ik wilde gewoon dat het altijd perfect ging. Ik danste op de maat van de muziek mee. Het was een geweldige beat. Ik hoorde hun stemmen en keek toen weer naar nialls plek. Hij zag er nog beter uit dan vlak voor het concert. Hij straalde gewoon helemaal. Het dansen ging eigenlijk zo goed. Ik had verwacht dat het slechter zou gaan, aangezien bijna iedereen wist van Nialls relatie met mij. Het werkte me op mijn zenuwen. Ik hoorde dat de muziek stopte en ik keek even naar Liam die begon te praten. Ik hoorde mijn naam vervolgens door Niall en ik slikte. Wat was hij aan het doen.. ‘ Rosa wil je even komen.’ Ik twijfelde. Ik wilde niet, waarom deed hij dit. Ik liep toch maar naar voren en keek hem een beetje kwaad aan. Hij wist dat ik niet zo graag in de spotlight wilde staan. Oke ik moest toegeven het was leuk om te dansen op een heel groot podium, maar helemaal vooraan in de spotlight vond ik niet zo fijn. Ik voelde zijn lippen op mijn wang en ik begon te blozen. Gelukkig zagen ze dat niet van een afstand. Ik hoorde Louis naast me grinniken. Hij had het vast gezien ik keek even naar hem en glimlachte. ‘Ik hoop dat jullie dit accepteren, ze betekend heel veel voor me.’ Niall die fluisterde iets in Liams oor. Ik vroeg me af wat dat was. Ik keek even naar Liam die even weg rende en na een paar seconden weer terug was. Dit klopte niet. Ik hoorde geen Summer of 69. Ik keek naar Niall en toen hoorde ik ze zingen. Niall kwam naast me staan bij het refrein en zong eigenlijk tegen me. Ik voelde me nerveus. Waarom kon hij zo lief en schattig zijn. Ik keek naar hem en glimlachte. Ik wist gewoon niet waar ik moest kijken. ‘My life’ Ik zag dat hij even ademhaalde. ‘ would suck’ ik glimlachte en keek naar hem. ‘Without you! ‘ Ik stond op en keek naar hem. Ik hoorde dat de muziek eindigde. Het was zo speciaal. Ik voelde me warm van binnen. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en gaf hem een kus. Ik bloosde en hoorde het publiek klappen en gillen. Het was geweldig. Niall gaf me een kus terug en zei dat we nu wel weer verder moesten. Ik grinnikte en ging weer op mijn plek staan. De muziek begon nu met Summer of 69. Ik danste beter dan te voren. Ik keek naar One Direction die voor op het podium stond te zingen. Ik zag dat er een camera steeds een stuk filmde van mijn dans. Ik was vrolijk en ik rende met de dansers mee naar voren terwijl de jongens achter op het podium stonden. Uit eindelijk begon Forever Young. Dat was altijd het laatste liedje van een concert. Het lied betekende veel voor de jongens. Ik glimlachte en danste nog een stuk. Ik wist dat wij nu het podium af moesten. Ik ging backstage wachten op Niall. Ik hoorde de laatste woorden van Louis en toen kwamen ze backstage. Ik vloog Niall om zijn nek. “Ik hou van je..’ dat was het enigste wat ik kon zeggen.

Reageer (1)

  • Hesitation

    Aaaaawwww zo lief <3
    Sneeeell verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen