# De passagier
Door moedig optreden van de passagiers stortte één van de gekaapte vliegtuigen niet neer in zijn oorspronkelijke doel: Het Witte Huis, maar in een weiland.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
Ik zit hier indd ook echt met kippenvel. Ik kijk echt elke jaar weer die documentaires, en blijf me erover verbazen hoe die mensen dit konden doen. ziek gewoon. ik zit hier gewoon te huilen. dankjewel dat je dit hebt geschreven !
1 decennium geledenIk ben echt aan het huilen nu. ):
1 decennium geledenIk had het verhaal eigenlijk nooit echt gesnapt, maar op Natual Geographic was het bijna de hele dag alleen maar over 9/11. En dit verhaal legt ook heel erg veel uit. 9/11, een dag die niemand zal vergeten.
Oh. Mijn. God.
1 decennium geledenKip. Pen. Vel.
Kip-pen-vel.
1 decennium geledenJe moet weten dat dankzij dit verhaal ik nu pas echt volledig snap wat er is gebeurt toen. Ik was vijf en herinner me er dus vrij weinig van, behalve wat rookbeelden op het journaal dat mijn ouders keken en dat mijn nicht jarig was.
1 decennium geledenEn nu tien jaar later ben ik vijftien en snap ik pas echt alles wat er is gebeurd. Dankzij jou.
Dank je Fidem, want dankzij jou snap ik het, iets wat al veel eerder had moeten gebeuren.