Foto bij Chapter Eightteen - It is out

Rosa.
Voor mij ging de tijd veel te snel. Ilse en ik hadden bijna de hele avond gepraat en we waren laat gaan slapen. Helaas moest ik alweer vroeg op. Ik schreef een briefje dat ik rond een uur of 4 terug zou zijn om haar op te halen. Ik liep zachtjes naar buiten en deed de deur achter me dicht. Ik zag Niall al staan. Hij zou met me mee gaan naar mijn dans repetitie. Ik was blij dat ik niet alleen was. Ik liep met hem naar de auto en we werden naar de zaal gebracht. Ik had besloten Ilse te laten slapen omdat ze moe was. Ze had me verteld wat er allemaal aan de hand was. Ik liep de danskleedkamer in. ‘Goedemorgen’ Niall die was eten gaan halen in de kantine. Ik kreeg wat kleding naar me toe gegooid en ik grinnikte. Het zag er leuk uit. Het was een leuk setje kleding. Dat zou ik vanavond aan trekken. We liepen naar het podium en herhaalde alles nog een paar keer wat we gisteren ook al hadden gedaan. Het was makkelijk, ik vond dat het te makkelijk was. Het repeteren ging super goed. Ik zag in mijn ooghoek Niall met een roddelblad staan. Ik zag een foto op de voorkant. Nee dit kon niet waar zijn. Ik rende naar Niall toe en trok het roddelblad uit zijn handen. Ik las het en zuchtte. Het was dus bekend, daar ging mijn normale leven. Ik kon het verwachten maar hoe kwamen ze ooit aan deze foto. We hadden op schiphol niet gezoend? Ik beet even op me lip. ‘het spijt me Niall..’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Het is niet jouw fout.’ Ik hoorde mijn naam door mijn geïrriteerde danscoach. Hij was streng en hij wilde altijd alles perfect hebben. ‘Ik kom!’ Ik gaf niall snel een kus en liep terug naar mijn plek.’sorry’ We danste de laatste dans af en toen liep ik weer naar Niall. Ik had gezien dat Harry, Louis, zayn en Liam ook al waren aangekomen. Ze hadden Ilse mee genomen en ik was daar wel blij om. Nu hoefde ik niet perse meer naar buiten. Ik keek even naar Ilse en slikte. ‘Rosa, maak je geen zorgen. Zo erg is het niet. Je bent mijn meisje so what?’ Ik glimlachte en keek naar hem. Ik schudde mijn hoofd. Nee zo erg kon het niet zijn. ‘Weet ik, en jij bent mijn kleintje.’ Ik stak mijn tong uit en grinnikte. ‘ Ik moet heel even wat bespreken met de jongens, ben zo terug.’ Niall liep weg en ik trok mijn wenkbrauw op. Wat moest hij nu weer bespreken. Ik liep maar naar Ilse toe en glimlachte. ‘Lekker geslapen?’ Ze knikte. ‘Ja super lekker! Slaap je altijd in 5 sterren hotels?’ Ik knikte en grijnsde. ‘ja dat is geweldig.’ Ik dacht nog even na over Niall en mij. Het was bekend en ik zou nu meer in de spotlight komen te staan. Ik pakte mijn iPhone even en logde me in op mijn account. Ik tweette dat ik klaar was met dansen en nu even al avond ging eten.

Niall.
Ik was met Rosa mee gegaan naar de zaal. Ik dacht dat het juist leuker zou zijn voor haar zodat ze niet alleen in de auto zat. Ik grinnikte en gaf haar een kus. Ze moest kijken of haar kleding paste voor vanavond. Ik liep door naar de kantine en haalde daar een broodje met chocolade pasta en een mars. Ik wist dat ik de mars lekker vond maar dat broodje met chocolade pasta geen idee. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar toen er werd gezegd dat er chocola in zat , besloot ik het te nemen. Ik keek even naar het schap met tijdschriften en schrok toen ik onze foto zag. Ik pakte snel het tijdschrift en betaalde het. Ik liep richting het podium en keek even naar Rosa. Ik beet op mijn lip. Ze zou het vast niet leuk vinden. Ze zag het en rende naar me toe. Ze trok het tijdschrift uit mijn hand en ze las het stukje. Ik beet op mijn lip. ‘het spijt me Niall.’ Ik schudde mijn hoofd. Het was niet haar schuld. ‘Het is niet jouw fout.’ Ik keek haar aan en toen rende ze alweer terug naar het podium. Ik hoopte dat ze zich niet zoveel zorgen zouden maken. Ze was klaar met dansen en ze liep weer naar mij toe. Ik zei tegen haar dat het niet zo erg was. Ze begreep het gelukkig wel. Het zou toch ooit een dag naar buiten komen. . ‘ Ik moet heel even wat bespreken met de jongens, ben zo terug.’ Ik liep naar de jongens toe en glimlachte. ‘We gaan vanavond Rosa introduceren. Het staat in de roddelbladen en we zijn nu toch in haar eigen thuis land.’ Ik grinnikte en Louis keek me aan. ‘Weet je het zeker?’ Ik knikte en keek naar hem. ‘Ja ik weet het zeker.’ “Oke dan is het goed.’ Ik grinnikte en glimlachte. We bespraken precies wanneer we haar zouden voorstellen. We besloten het om het na Total eclips of my heart en voor Summer of 69 te doen. Ik glimlachte het zou perfect zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen