Foto bij Chapter Seventeen - Arriving in Holland

Rosa
Ik liep samen met Niall op het vliegveld. Hand in hand. Het was nu ongeveer twee maanden verder nadat ik vertrok. Het was bekend bij de jongens dat Niall en ik nu wat hadden, het was nog niet bekend bij de roddelbladen. Gelukkig maar. Ik glimlachte en keek naar niall. Ik drukte een kus op zijn wang en voelde me fijn. De andere dansers waren al met een openbaar vliegtuig gegaan. Ik mocht met de Jongens mee in een privé vliegtuig. Was ik wel blij om, ik vond vliegen wel leuk. Maar het had iets engs. Ik had ergens een klein beetje hoogte vrees. Ik had Ilse uitgenodigd om naar het concert te gaan. Ze was helemaal hyper geworden toen ze hoorde dat ik naar Nederland kwam. Ik vroeg me af of ze veel veranderd was. Ik wilde eigenlijk dat ze bij mij zou komen wonen, op tour. Ik kreeg nog wel gewoon schoollessen. Gelukkig maar anders liep ik veel te veel achter. Als we in Nederland aan zouden komen , zou ik eerst naar het hotel gaan. Daar zou ik een uurtje moeten leren en dan zou ik gaan moeten repeteren. Ik zou die avond dan nog langs huis gaan en dan Ilse ophalen. Ik wist bijna zeker dat ze gewoon stiekem moest weg gaan, dat deed ze altijd. Met vervelende gevolgen. Ik kocht een Starbucks koffie en keek naar niall. ‘Jij ook wat?’ Hij schudde zijn hoofd en toen trok hij me zachtjes mee. ‘ We moeten zo al naar het vliegtuig.’ Ik grinnikte en keek naar hem. ‘Is goed.’ Ik drukte mijn lippen op zijn lippen en zoende hem zachtjes. Ik hoorde mijn naam en stopte toen. ‘Kom..’ we liepen naar de andere jongens en toen gingen we naar het vliegtuig. Ik had afgelopen maanden al een paar dingen van de jongens gekregen. Het leukste wat ik had gekregen was een Nintendo DS. Ze wilde dat ik ook pokemon ging leren spelen. Uit eindelijk was het juist heel leuk. Ik grinnikte. Ik plofte neer en Louis propte mijn DS al in mijn handen. ‘Louis chill.’ Ik grinnikte en zette mijn DS. Ik keek naar Louis die heen en weer zat te wiebelen op zijn stoel. Hij vond vliegen de tijd om te gamen. Ik grinnikte, eigenlijk vond ik vliegen veel leuker om te slapen tegen Niall. Ik was in deze twee maanden al eerst naar Duitsland gevlogen en toen naar Frankrijk en nu naar Nederland. Ik was bruin geworden in Frankrijk. Het was daar zo mooi weer geweest. Ik had een sweater aan getrokken en ik begon te spelen. Ik grinnikte en versloeg Louis. ‘Ha! Gewonnen!’ Louis trok een sip gezicht en ik schoot in de lach. Het uurtje vliegen was snel gegaan. We waren al bijna in Nederland. Het zou zo raar zijn om weer nederlands te praten. Ik had al twee maanden geen nederlands woord gezegd. Mijn engels was daardoor ook flink vooruit gegaan, Ik vond het niet erg. Ik keek naar mijn mobiel. Ik zag dat mijn server weer nederlands was. Ik stuurde Ilse een sms. Ik kreeg binnen een minuutje een sms terug. ‘Ik wacht al op je!x ‘ Ik voelde me vrolijk woorden. Ik zag dat we uitmochten stappen en ik stond gelijk open en liep naar buiten. Ik had gezegd dat ze bij de Starbucks op schiphol moest wachten. Ik wist dat de jongens me wel zouden volgen. Ik liep snel richting de Starbucks. Ik zag Ilse al staan. Ik vloog haar om haar nek en gaf haar een knuffel. ‘ ik heb je gemist’ Ik merkte dat ik nog steeds engels praatte. Ik moest nu echt weer afkicken van die taal. Ik zag dat ilse gehuild had, maar besloot er niets over te zeggen. Ik zou haar vanavond wel spreken in mijn hotelkamer. Ik voelde iets tegen mijn been opspringen en toen pas merkte ik henk. Ik voelde een traan over mijn wang lopen en gaf Henk een knuffel. Ik nam de riem over van Ilse en toen zag ik de jongens aankomen lopen. Ik had Ilse nog niet kunnen vertellen over Niall en mij. Ik glimlachte en keek naar Niall. We hadden afgesproken dat we niet op het vliegveld aan elkaar zouden zitten. Ik zag dat Harry naar Ilse liep en haar een knuffel gaf. Ik grijnsde en keek even weer naar Niall. Na een paar minuten liepen we naar de auto van de jongens. Ik praatte met Ilse en moest soms nadenken voor sommige woorden.

Ilse.
Ik haatte mijn stiefmoeder. Door haar zou ik bijna niet naar het concert gaan. Ik ben toch stiekem gegaan. Het interesseerde me helemaal niets meer. Ze was mijn moeder niet eens. Ik was henk gaan ophalen en toen ben ik maar met de trein naar schiphol gegaan. Gelukkig waren de kaartjes niet zo duur. Ik liep naar de Starbucks en ontving een smsje van Rosa. ‘we zijn geland! Xoxo’ Ik grinnikte toen ik het in het engels las. Ik stuurde snel een sms terug en ging bij de Starbucks zitten , die was vlakbij de ontvangst hal dus ik kon ze zien. Ik ging op een stoel zitten en henk ging naast me liggen. Ik had mijn tranen weggeveegd en op dat moment voelde ik een paar armen om me heen. ‘Rosa!’ Ik was zo blij dat ik haar kon zien. Ik had haar zo erg gemist. Volgens mij was ze de nederlandse taal bijna verleerd. Ik grinnikte en toen voelde ik dat Henk aan de lijn trok. Hij sprong tegen Rosa op en ik zag dat Rosa moest huilen. Ik keek even naar de uitgang en zag toen ook Harry en de jongens verschijnen. Ik moest me inhouden om niet naar Harry toe te rennen. Ik had hem weinig kunnen smsen in verband met mijn stiefmoeder. Ze had intotaal mijn mobiel 1 maand afgepakt. Ik haatte dat altijd. Ik voelde dat Harry zijn armen even om mij heen sloeg en ik grinnikte. Ik keek naar hem en voelde me fijn. Ik zou twee dagen met hun samen zijn. Bij de repetities en bij het concert. Ik was ergens toch zenuwachtig ook al was er niets om zenuwachtig voor te zijn. Ik liep samen met Rosa naar de auto van de jongens. We stapten in en we gingen richting hun hotel.

Reageer (1)

  • ninatommo

    aw.. henkie penkie (dance)
    snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen