Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Auset

    MisPattinson, ik wil je niet beledig, als ik dat al doe. Maar fuck het Witte Huis. Het is verschrikkelijk dat Osama op die manier de regering naar beneden wilt halen. (Als hij het was) Echt verschrikkelijk. Ik haat hem voor de slechte naam die hij de Islam brengt en omdat hij niet nadenkt! Maar de regering naar beneden halen vindt ik niet erg. Verschrikkelijke dag, veel levens weg gegooid. Ik heb niks tegen Obama. Sowieso niks tegen de rol van de Amerikaanse president. Die hebben meestal ook maar vier jaar lang wat te zeggen, stelt niet veel voor. Maar die voorganger van Obama mag lekker stront happen. Sorry..

    RIP all the people that died that day

    1 decennium geleden
  • Scourgify

    Jeetje, ik moest wenen.

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    En ik heb trouwens vijf minuten stilte gehouden

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Die dag, 10 jaar geleden, kan ik me niet super goed herinneren, ik was vijf. Het enige wat ik nog weet was dat ik toen het gebeurde hartstikke blij was dat mijn nicht jarig was. En dat mijn ouders om zes uur tv keken en ik keek een beetje mee en toen deze beelden zag.
    Het was echt vreselijk

    1 decennium geleden
  • Uch

    Dit is het heftigste verhaal ooit X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen