Fotooooo: http://weheartit.com/entry/14547775
Kudo's? of Abo's? :-)

'Jullie zijn geniepig zeg! Lia ook? Nou, dan ook even veel als Mia, want zij krijgt ook..' fluistert Danice. Ze wil net een stukje boterhamworst pakken tussen het broodje, totdat Lia en Mia eraan trekken. Voordat Danice het weet zijn de twee kittens gevlucht achter de koelkast, met het hele stuk boterhamworst dat nog tussen de boterham zat. 'Hey!' Danice kijkt ondeugend, en heeft zin in een jacht partij. Danice staat op, en rent de kittens achterna, die inmiddels op de hoogste plank in de kelder klimmen. 'Oei, ik krijg jullie wel hoor..' Danice klinkt niet met de volle overtuiging, maar is wel slim! Ze pakt een stoel, uit de stapels campingstoelen, en stalt hem uit voor de planken. Ze gaat erop staan, en komt bijna bij de plank waar ze zitten te smullen van de worst, maar plok! De stoel is ingeklapt, en Danice valt achterover. Ze wrijft over haar hoofd, maar lacht dan. Danice kijkt op haar horloge, en ziet dat het alweer 11 uur is. Ze hoort helemaal niks, het is muis stil in huis. Volgens haar slaapt iedereen al, maar Victor is nog aan het computeren boven.. 'Rikketikketik!' hoort het van boven. Danice staat op, en kijkt naar de stoel, waar het gespannendoek hoort gespannen.. Maar er zit een groot gat in. Huh? Wat raar, maarja. Ze legt de stoel naast de koelkast, en kijkt naar de bovenste plank. De kittens kijken over de rand, en Danice vertelt hoe ze er het beste langs kunnen. 'Miauw, miauw?' hoort het. Danice lacht van binnen, en strekt haar twee handen uit naar de hoge plank, nadat ze op de koelkast was geklommen. 'Kom maar..' Danice kijkt hoopvol, en ziet dat Lia als eerste op een van de handen klimt. Mia ziet het ook wel zitten, en klimt op de andere hand. Danice haalt de handen voorzichtig naar beneden, en houdt ze goed vast. Ze klimt rustig van de koelkast, en staat weer op de betonnen vloer. Ze legt de kittens neer op het kussentje, en gaat er naast liggen. Ze pakt de kittens weer op, en legt ze op beide borsten, die bedekt zijn met haar shirtje. Langzaam doezelt Danice in slaap, vredig..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen