Foto: http://weheartit.com/entry/14531819
[Kudo's ünd abo's?]

Ik vind het spinnen heerlijk, en werk nog snel een kussentje onder mijn billen. Al snel lig ik ontspannen met de twee poesjes, en werk me al gauw in een diepe slaap. 'Akrr.. Akrr..' hoort het uit de deur. Danice komt binnen, en legt een kussentje naast me, ik merk niet eens wat. Snel staat Danice op, maar wel stil. Ze loopt naar de deur toe, en doet hem van binnen open, maar het lukt niet. Huh? Ze duwt harder, net zolang de deur open gaat. Maar er komt geen beweging in, en ploft weer op het kussentje naast me. Ze pakt Mia heel zacht, en ze brabbelt wat. Danice legt Mia op haar borst, en aait haar lief. 'Hmpf!' zucht Danice. Ze legt Mia maar weer terug, onder mijn hals. Ze staat op, en loopt naar de koelkast met pakken drinken. Danice pakt een pak water, en kijkt of er nog wat brood ligt op de planken. Dan pakt ze, uit het vak van de koelkast, boterhamworst. Ze pakt een broodje uit de zak, en legt er twee plakjes boterhamworst op. Dan legt ze alles weer terug, behalve het pak water, Bar-Le-Duc om precies te zijn. Ze pakt een plastic bekertje, die je altijd gebruikt bij feestjes, en schenkt er wat water in. Ze legt het bekertje naast haar neer, en loopt dan terug naar de witte koelkast met het broodje boterhamworst, en pakt het broodje. Ze ploft weer neer op het kussentje, en neemt hongerig een hap. Mia, die waarschijnlijk wakker is geworden, kijkt met puppy oogjes naar het broodje, en naar Danice. Ze loopt over, en gaat op de schoot van Danice zitten. 'Ahw, jij wilt een stukje worst he? Nou hier, vooruit!' Danice pakt een stukje boterhamworst, en geeft het aan Mia. Mia loopt snel naar Lia, en spint, zodat Lia wakker wordt. 'Miauw!' miauwt Mia naar Lia, en samen lopen ze naar Danice toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen