Foto komt: http://weheartit.com/entry/12255938

'Maar waarom komt je broer dan aan die grote, blauwe plekken?' Mijn vader kijkt me streng aan. 'Misschien omdat hij in het Techniek-lokaal tegen de boor aanbotste?! En misschien omdat hij vaak met zin tegen zijn kluisje aanloopt en gelijk vergeet het deurtje te openen?' Ik raak geïrriteerd door mijn vader, wat heeft die vandaag? 'Hey zus! Doe ff normaal man, zo dom ben ik niet! Tss..' zegt Victor onverschillig. 'Gina! Dat is echt niet waar! Doe ff normaal man,' nu kijkt Victor nog onverschilliger dan net. 'Gina en Victor!' schreeuwt mijn vader. 'Vooruit, stil jullie!' Mijn vader wordt vaak streng, als hij het over ruzie heeft. Danice tikt me aan, en kijkt lieflijk, zo wordt ik altijd opgevrolijkt. 'Eten!' onderbreekt mijn moeder het gesprek. Woehoe! Ze komt altijd op het juiste moment, ik hou van mijn moeder. Danice en ik rennen lachend naar de eetkamer, en proppen een hamburger gauw naar binnen. Dan ziet Danice een schaal met sla staan, en pakt wat van de sla met de opschep lepels. 'Geef mij ook eens!' zeg ik op een arrogante toon, just kidding. Alleen Danice begrijpt dat! 'Doe niet zo asociaal, en pak het zelf?!' zegt Victor onverschillig. Echt, hij kan mij niet uitstaan! Danice gaat zitten, en geeft wat aan mij. 'Ehm? Gina en Victor? Waarom doen jullie de laatste tijd zo tegen elkaar?' vraagt mijn moeder kalm. 'Om..' vertelt Victor, maar hij wordt onderbroken door een schop, die ik hem geef tegen zijn scheenbeen aan. 'Auw man! Doe normaal!' Hij wrijft over zijn scheenbeen, en trekt een Ik-heb-auw!-gezicht.

[Foto's doen het ff niet, ik doe wel linkjes! Hier is de foto die hier bij hoort: http://weheartit.com/entry/14587973]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen