OO4 | Book one
Wolfpack BD Photo.
en hoe Jodelle eruit ziet is nog een geheimpjexD.
Have Fun!.
Ik bedacht me na. Misschien kon ik naar Seth gaan.
hem beter leren kennen. stiekem dan. ik stond op en deed raam open en sprong naar beneden. zoals altijd lande ik zacht op de grond.
snel rende ik het bos in op me vampiertempo. om me heen kon je echt alles zien. ik voelde de vrijheid. en daar geniette ik ervan meest.
ik stopte en zag de huizen. ik rende snel terug naar het bos in.
en verstopte me in het Struiken. ik keek via een gat goed en zag een wolf naar het struikjes gaan en toen kwam hij. Seth was die wolf.
hij was inderdaad gespierd. maar alsof hij me gedachtes gehoord had.
liep hij naar de Struiken waar ik zat en keek naar me vanaf boven.
ik glimlachtte onschuldig.'Oeps.' hij lachtte en stak zijn hand naar me.
ik nam zijn hand aan en stond op.'ik dacht al. waneer ga ik der weer zien.' Seth glimlachtte scheef en zijn diep bruine ogen glinsterde als sterren in de hemel.'Sam. de Alfa van me pack. wilt je spreken. hij had al de net met Carlisle gesproken. over ons.' ik knikte begrijpend.'Kom je?.' zei hij glimlachend. ik glimlachtte en liep met hem mee uit het bos. ik zag de huizen weer en volgde hem.'Emily.' zei Seth blij.'Dit is Jodelle Cullen.' ik glimlachtte vriendelijk en tot mijn verbazing stak de vrouw zijn hand die blijkbaar Emily heette en glimlachtte vriendelijk terug.'Ik ben Emily.' ik schudde haar hand.'Jodelle.' en liet snel los. ze liep weer terug naar de kastjes en Seth ging al snel op een van de stoelen zitten.'Ga maar zitten.' ik knikte en ging zitten en keek de huis rond. het was ook openlijk.'Sam komt zo.' zei Emily en legde de Muffins op tafel. al snel kwamen er 4 jongens. zonder mij aan te kijken gingen ze naast me zitten. ze pakte allemaal een Muffin en begonnen ze eraan te eten. na een minuut kwam een andere jongen en die liep al snel ook zonder mij een blik te schenken of een Muffin te pakken naar Emily. hij zoende haar en gaf een kus op der wang en voorhoofd en naast der mondhoek en bij der neus. Emily lachtte zachtjes en hij sloeg zijn arm glimlachend om der heen.'Hallo Jodelle. ik ben Sam. Sam Uley.' ik knikte glimlachend en keek naar Seth die naar me knipoogde.
na 6 reacties veeerdeerxD.
Comments = Hoofdstukkie(H). en wat vonden jullie ervan.
van de hoofdstuk?.
Reageer (6)
Oh, ja, tuurlijk.. bijna vergeten
1 decennium geledenKudoooooooo!!!!
Xx meggie
Heeeeel snellll verderrrr dus :D:D:D:D:D
1 decennium geledenWat zal er gebeuren??, en als bella ook komt... hooowww....
1 decennium geledenTo be continued
Omg, ben zo benieuwd hoe het verder gaat
1 decennium geledenLeukkk hoofdstuk
1 decennium geleden