14.
"I can't believe you would think of me like that." Dissapointment was clearly placed in my voice and I turned around, not able to actually look at her.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Je hebt echt talent, hoe je al die emoties kan beschrijven. Ik zit hier gewoon met een krop in mijn keel. Damn. Je schrijft echt mooi. <3
1 decennium geledenzooo heavy snel verder<33 wil de achtervolging wel weten of is die er niet:( nou in iedere geval snel VERDER!!
1 decennium geledenAwww! Snel verder! Harry is zoooo cute <3
1 decennium geledenloveee it <33
1 decennium geledenje schrijft echt goeed (:
snel verduuuuur(flower)
Harry is zo sweet, en allie is zo dom -_- - Harry is hier toch veels te lief voor. I know het is een flirt bla die bla die bla, (al denk ik dat dat niet meer zo is sinds hij Louis heeft) maar hij weet van haar situatie en daar zal hij nooit misbruik van maken.
1 decennium geledenHet was een klap die veel lager ook aan kwam, in mijn hart. Mijn hart dat op dit moment in stukken brak en in de zwarte, oneindige diepte viel. “Ik weet niet wat meer pijn doet.” Begon ik, zonder ook maar een greintje emotie. “Mijn hart dat je net gebroken hebt,” Ik draaide me om, wilde zo snel mogelijk uit de kamer verdwijnen. “, of het feit dat je denkt dat ik je misbruikt heb op die manier.”
Damn, mijn hart brak ook op dat moment man, niet serieus hoe erg dat was. Een jongen die dat bekend o.o