Chapter Four,
Elise's pov
Ik doe de deur open en loop mijn kamer uit. Ik was aangekleed en mijn haar was gedaan. Nu ga ik naar eneden om iets te eten. 'Goodmorning Sunshine!' zingt Niall vrolijk als ik binnen kom. Ik zwaai droog en pak wat brood. 'Als je klaar bent met eten moet je boven beginnen.' ik kijk om en zie Harry staan. 'Jij ook goedemorgen.' zeg ik chagerijnig en pak mijn bord en loop naar mijn kamer. Ik eet daar wel. Als ik op de trap ben hoor ik Niall tegen Harry zeuren dat ik nu weg ben. Ik lach zachtjes en ga naar mijn kamer. Ik zet mn bord op mn bureau en doe mijn laptop aan. Ik open mijn mail en zie dat ik duizende mailtjes van Maya en Lisanne heb. Ik lees ze allemaal. In de meesten staan: Elise!! Mail eens terug, ik wil weten hoe het daar is! of Bitch! IK WIL DAAR OOK ZIJN!!. Ik stuur een mail terug.
Haii!
Oke, ik geef toe dat ik vaker moet reageren. Maar het is wel leuk hier. Het verdient goed!
Ze zijn wel aardig, maar ze ruimen NOOIT iets op. Oja, over dat ze aardig zijn, dat geld voor iedereen BEHALVE Harry. Hij is echt een grote *£#%@)& !!
Hoe gaat het daar?
Lots of loveee!
Van mij.
En send.
Ik gooide laatste vuilinszak in de bak en loop terug naar binnen. Als ik in de hal ben hoor ik ze zingen. 'Every one else in the room can see it, everyone else but youuuu!' hmm, dat klonk goed. Wie was die solo? Ik loop richting de muziek. 'You don't kno-oh-ow, you don't know beautiful!' de muziek speelde en diezelfde stem deed een solo. 'Baby, you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwelmed,,,' NOWAY! dat was Harry. Ik gluur naar binnen. Hoe kan hij dat zo zingen terwijl hij in het echt zo... Zo... Zo'n is! Ik schud het van me af en loop naar boven. De badkamer moest nog gedaan worden.
Reageer (1)
<33
1 decennium geleden