Five.
"Pardon?" Stotterde ik. "Ik. Zei. Zoen. Fred." Articuleerde George. "Volgens mij zouden jullie het allebei wel leuk vinden." Ik werd knalrood en probeerde mijn haarkleur onder controle te houden. Ik ademde diep in en keek Fred aan die ook rood was geworden. "Hup, hup!" Hoorde ik Leo zeggen achter me. "Oke," zuchtte ik en drukte mijn lippen zachtjes op die van Fred. Automatisch bracht ik mijn lichaam dichter bij de zijne en legde mijn handen tegen zijn borst. "Zo is het wel weer goed!" Zei Angelique en ze trok Fred's hand, die in mijn nek lag, weg om ons daarna uit elkaar te trekken. Ik beet om mijn lip en keek in Fred's ogen. "Wauw." Mompelden we tegelijk. Eventjes dacht ik dat ik vuurwerkjes zag, maar hoorde toen een kuchje voor me waardoor ik wakker schrok. In een mum van tijd stond ik recht en keek George en Angelique aan. "Ik... Ehh, ik ga slapen." Stotterde ik en rende bijna naar boven. Parvati kwam meteen bij me zitten toen ik hyperventilerend op mijn bed ging zitten. "Wat is er gebeurt meid?" Vroeg ze toen ik een beetje bijgekomen was. "Gekust... Fred... Doen... Angelique...George..." Parvati keek me geïnteresseerd aan. "Dus, je hebt Fred eindelijk gekust bij doen of durf, als opdracht van George, maar Angelique was jaloers en haalde jullie uit elkaar." Ik knikte en ging languit liggen. "Je droom is uitgekomen, meid!" Ze ze vrolijk en lachte. "Nou, slaapwel!" Zei ze vrolijk en kroop in haar bed.
Reageer (1)
Dreams come true
1 decennium geleden