Foto bij 004 ||

Omdat ik al 7 abbo's heb en omdat jullie zo lief zijn om te reageren, hier nog een stukje!

Amilia

Nadat mijn wonden verbonen waren liep ik terug naar Dricly’s kantoor. Albus zat nog bij de ziekenboeg de aansteller, terwijl ik twee diepen sneeen in mijn been had en een in mijn arm had hij hooguit een paar schaafwondjes en nog duurde het zo lang. Niet dat het mij uitmaakte want nu was ik gelukkig even van hem af!

Zonder te kloppen liep ik Dricly’s kantoor in en kwam gelijk ter zaken ‘en meneer, wat heeft u bedacht’? Hij had me volgensmij niet aan horden komen want hij schrok een beetje. ‘we wachten even op meneer potter, dat hoef ik het niet twee keer te vertellen’ antwoorde hij mij kort en wees kort naar een stoel waar ik plaats moest nemen. Ik rolde met mijn ogen, de luiaard, het is natuurlijk zo’n grote moeite om het zelfde verhaaldje twee keer te zeggen. Ik hoorde iemant op de deur kloppen en zag dat Potter binnen komen lopen, hij nam plaats naast mij en ook Dricly ging op de stoel achter zijn bureau zitten. ‘Ik moest er even over nadenken maar ik denk dat dit de gepaste straf voor jullie acties is, ik kan hier namenlijk niet mild op reageren’ begon hij zijn verhaal. ‘omdat dit slechts de tweede dag van het schooljaar is heb ik besloten jullie niet van school te sturen’ zei hij op een rustige toon. Natuurlijk deed hij dat niet, daar was hij te laf voor! ‘jullie zijn om te beginnen de rest van deze week geschorst, en worden verwacht de overige vier dagen van deze week vanaf 9 uur ’s ochtends tot 5 uur ’s avonds in de bibliotheek te verblijven’ fijn! intern geschorst, ik had liever gewoon even 4 dagen naar huis gegaan, nouja met mijn ouders zou dat ook niet erg gezellig zijn, maar mijn moeder durfde toch niet tegen me in te gaan en m'n vader moets de hele week werken. ‘ook zullen jullie toverstokken tot maandag in beslag genomen, en de komende drie maanden moeten jullie deze ook na de lessen en in de weekenden inleveren. Deze kunnen jullie elke ochtend voor de les ophalen’ ik had liever gehad dat hij me van school getrapt had dan dat mijn toverstok in beslag werd genomen, wat was ik zonder, ik deed er bijna alles mee! ‘en verder worden jullie tot aan de kerst vakantie elke zaterdag van 11 uur ’s ochtends tot 4 uur ’s middags ook in de bibliotheek verwacht waar jullie aan een gezamenlijk verslag van tienduizend pagina’s gaan werken, om aan jullie samenwerking te werken’! Tot aan de kerst vakantie elke zaterdag vijf uur met Potter op gescheept? Dat kon hij niet menen! Dat was waarschijnlijk het ergste deel van de straf! ‘jullie kunnen nu gaan’ eindigde Dricly zijn verhaal.

Geïrriteerd liep ik naar de slaapzaal, zonder toverstok. En ik kan je zeggen, dat voelt verdomd kaal!

Reageer (3)

  • Gibigianna

    haha.
    die laatste zin is goed gevonden
    (Y)xD

    1 decennium geleden
  • CantBeNamed

    arme haar :(
    sneel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    haha, die laatste zin is echt geniaal :D
    ik zou ook echt facking pissig worden als het mij zou overkomen xD
    snel verder hé :D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen