XVIII.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Je hebt mijn kudo zeker ^^ Dit verhaal is echt helemaal zo geweldig! Precies wat ik nodig had na die domper van Q-Music --' Hahahaha xd 'Voor ik mezelf kon tegenhouden, vormde zich een beeld dat me lang zou blijven achtervolgen. Een beeld van mij en Harry, vrijend. Zijn handen gleden langs mijn borsten terwijl zijn naakte lichaam me in de matras gedrukt hield.' Oh, je hebt er geen idee van hoe relevant dat is. Welk meisje zou zoiets niet denken als ze Harry naakt gezien heeft? Je schrijft echt zo geweldig, Anke. Als je daar maar zeker van bent! Het is echt allemaal zo mooi.
1 decennium geledenSnel verder!! <333
1 decennium geledenVoor ik mezelf kon tegenhouden, vormde zich een beeld dat me lang zou blijven achtervolgen. Een beeld van mij en Harry, vrijend. Zijn handen gleden langs mijn borsten terwijl zijn naakte lichaam me in de matras gedrukt hield.
1 decennium geledenOelalala, dat zie ik ook wel voor me. Haha. Toch ben ik echt mega benieuwd hoe je dat gebroken hartje van Hazza gaat fixen als Avalon uiteindelijk overlijdt. Ja, echt waar, ik kan niet wachten tot het einde. Mega verhaal, snel verder.
Ugh, finally. Hier heb ik dus de hele tijd op gewacht. Homeros en zijn stijlfiguren konden me nog minder boeien dan ooit >< Wauw, die durft. Ik zou allang blij zijn als ik meemocht, laat staan ze zo commanderen, hihi. Goed dat Liam lief voor haar is. I wonder why Louis hasn't made any comment yet? Ga maar snel verder liefje, en of je in de top komt of niet, zolang je maar weet dat je daar thuishoort. <3
1 decennium geledenKudo!!
1 decennium geledeni love it! <3