Foto bij OO6 | Book one

Extra hoofdstukjexD.

Is Rhine knap?.
Past ze bij Emmett?[Jullie: nee jij past beter.ik: Oh dankje!!
Hahaha heb humor.

Maar ja ga maar snel lezenxD.

De volgende dag werd ik wakker en keek om me heen. ik stond op en pakte een zomers jurk met hoge sleehakken.
ik liep naar de spiegel en kamde me haar en deed beetje Make-up.
ik draaide een rondje en liep glimlachend naar beneden. ik rook de heerlijke Pannenkoeken al vanaf hier. blij liep ik naar de keuken en zag Esmé de Borden met pannekoek op tafel leggen.'Hey Rhine. goedemorgen.' 'Ook goedemorgen Esmé!.' zei ik en ging met een brede glimlach aan tafel zitten.'Je hebt vast honger.' 'Ja zeker. ze ruiken al zo heerlijk.' ze lachtte en schonk een siroop in de glas en gaf het aan me. ik knikte glimlachend als dankje en begon te eten.


Verveeld keek ik voor me. ik zat op bank naar tv te kijken. ene geschiedenis kanaal ofzo.'Jazz. verander dat rot kanaal nou.' 'Nee. voor de duizendste keer Nee Rhine.' ik zuchtte en keek de kamer rond.'Irritande Ezel.' hij keek me nep boos aan en keek verder.
'Zeg Jazz. waar heb je die littekens?.' hij keek me aan en glimlachtte Moeilijk naar me. ik zag de vedriet en pijn in zijn ogen.'Laat maar.''zei ik maar hij nam een adem in en uit.'Je hebt recht om te wetten Rhine.' ik keek hem aan.'Ik zat in een leger. de vrouw die me veranderd heeft heette Maria. ze was mooi. slim. en doordringend. ze wist alles. maar ze had me leven volkomen verpest. ik rende ver weg van de leger. ik weet niet of ze nog bestaat. maar ik haat der. ik dacht dat ze van me hield. maar ze had me gebruikt. ze liet de nieuwelingen niet meer dan een jaar leven. ik moest ze trainen en vermoorde. dat maakte me moeilijk. ik wou geen monster of moordenaar worden. het deed me pijn. hun zelf verdiende dat leven niet en de dood. ze verdiende een goede leven. waar ze veilig zijn. maar toen ik weg was. en me vriende Charlotte en Peter. trok ik bij hun in. maar ik was ook bij hun zat. ik wou geen mensenbloed. hopeloos ging ik naar Philadelphia. ik wist niet wat ik moest doen. en zat in een Café. maar later kwam Alice de Café in.
we leerde elkaar kennen. en ik werd al zo snel gek op der. we besloten naar hier te gaan. en dat is ook gelukt. ik ben nu ook danzij Alice blij en voel me veel beter.' ik glimlachtte.'ze is geweldig ja.' zei ik en hij glimlachtte knikend.'Ik hoorde me naam.' hoorde ik Alice ze stem zeggen die hupelend naar Jasper liep en hem een zoen gaf en op zijn schoot ging zitten. ik lachtte en pakte het afstandbediening en drukte op een kanaal en bekeek de serie die over tieners ging.


Na 6 of 7 reacties verderxD.
Comments = Hoofdstuk(H).

Reageer (7)

  • Veniality

    ja je wil 7 reacties he maar die krijg je niet want daar heb ik vandaag geen zin in want school verpest me dag net zoals school me enige weekendje verpest grrrrr stoute school rhine past nie bij emmett want als rhine op de foto is vind ik haar echt een leveloze kwal kijk eens hoe ze kijkt ze lacht niet eens terwijl ze een hot mannetje boven haar heeft hangen wat een zwartkijker zeg. Emmett is veel blijer en btw geschiedenis is cooll dus jazz goed zo lekker gesciedenis!!!!!

    maar serieus die gozwr is echt hott mag ik hem hebben?????

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Snel verder. En als ik 7 reactie,s neerzet telt het zeker niet.:X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen