Foto bij Chapter Fourteen - Practise

Rosa.
De hele auto rit was het bijna stil geweest. Toen we in London aankwamen bleven Niall en Ik zitten. Ik weet niet waarom maar het voelde gewoon alsof we moesten blijven zitten. Louis had de deur achter zich dicht geslagen en ik keek naar Niall. Voorzichtig drukte ik mijn lippen op de zijne. Het voelde geweldig. Ik wist zeker dat Niall en ik veel plezier zouden hebben. Ik keek blozend weg. Ergens schaamde ik me ervoor, zo vond hij mij niet leuk en dan had ik hem gezoend. Tot mijn verbazing voelde ik zijn lippen en ik accepteerde het gewoon. We zoenden. Het voelde magisch. Niall had mij , Mijn eerste zoen gegeven. Ik bloosde en keek naar hem. Hij stopte en glimlachte lief. Zijn lach was onweerstaanbaar. ‘Zullen we maar naar buiten gaan?’ ik knikte en slikte even. Ik hield zijn arm vast en keek naar hem. ‘Ik wil niet dat iedereen het weet.’ Ik meende het serieus. Als iedereen het wist van ons dan vond ik het niet leuk want dan kwamen er roddels en dat vond ik verschrikkelijk. Hij gaf me een knipoog en toen stapte we uit. Hij rende even nog naar het hek en gaf handtekeningen. Ik keek naar Harry en zag dat hij er boos uitzag. Ik vond het niet leuk om hem boos te zien. Hij was veel leuker als hij vrolijk was. Ik lachte in mezelf en keek toen naar Nigel. Ik hoorde hem roepen dat we naar binnen moesten gaan en ik liep met Niall naar binnen. Ik keek even achter me en zag dat Harry nog steeds niet erg vrolijk was. Ik beet op me lip, misschien moest ik maar eens met hem gaan praten. Ik hield mijn pas in en ging naast Harry lopen. ‘is er iets?’ Hij schudde zijn hoofd snel en ik grijnsde. ‘Oke er is dus wat.’ Ik hoorde hem zuchten en hij beet op zijn lip. ‘Waarom reageert Ilse niet op mijn smsjes en wel op jouw sms?’ Ik keek naar hem en was verbaasd dat hij daarom zo chagrijnig was. Ik grinnikte en keek naar hem. ‘Waarschijnlijk zit ze nu op school of heeft ze nog geen tijd omdat ze niet weet wat ze terug moet sturen.’ Ik sprak de waarheid. Ilse wist nooit wat ze terug moest sturen als ze verliefd was. Ze wilde gewoon iets speciaals terug sturen , iets wat niemand zou sturen. Soms was ze wel dagen bezig om iets orgineels te vinden. Ik keek naar Harry die me raar aan keek. ‘ Ik kan het niet uit leggen Harry, Maar ze gaat je smsen.’ Ik grijnsde en liep toen weer richting Niall. “Wat was er?” Niall keek me vragend aan en ik schudde mijn hoofd. ‘ Hij voelde zich niet zo goed.’ Ik wilde Harry niet voorschud zetten bij niall dus besloot maar niet de waarheid te zeggen. Niall duwde me voorzichtig het podium op en daar stonden een paar andere mensen. Ze hadden allemaal een joggings broek aan en een t-shirt. Ik werd verlegen en voelde me een beetje raar. Ik liep voorzichtig op ze af. Niall liep vlak achter me en de andere vier die liepen achter ons aan. Ik grijnsde en keek naar de twee andere meisjes. Ik wilde bijna gedag zeggen in het nederlands. Ik besloot om zo goed mogelijk engels te gaan praten. Maar ik wist dat het niet zou lukken. Ik probeerde uit te leggen dat ik een nieuwe danseres was , ze keken me allemaal raar aan en ik voelde dat ik rood werd. Ik schaamde me dood, Gelukkig kwam Niall me helpen en die vertelde dat ze een nieuwe danseres hadden gevonden en dat ik die danseres was. Ik voelde me opgelucht toen ze me allemaal een vrolijke glimlach toewenste. Ik glimlachte en ik werd gelijk aan het werk gezet. Oke dus dit was repeteren. Ik glimlachte en vond het leuk. Ik volgde snel alle danspassen en het ging allemaal heel makkelijk. Vanmiddag zouden we het nog een keer helemaal doornemen met de zang er bij en dan morgen nog een keer voor de extra soundcheck . Morgen avond zou ik voor het eerste optreden als danseres.

Niall.
Ik vond het schattig hoe ze engels sprak. Het klonk een beetje engels maar groten deels gewoon nederlands. Ik hielp haar en ik zag dat ze zich daardoor iets fijner vond. Ik besloot dat ik haar maar alleen moest laten, want wij moesten ook oefenen. Ik liep met de jongens naar onze kleedkamer en grijnsde. Het zag er nu al als een puinzooi uit en we waren er pas net. We gingen bij de Piano staan en Savan, onze stemcoach die was er al. Hij gaaf ons de teksten en hij liet de piano starten. Liam begon te zingen, Hij startte bijna altijd de liedjes. Ik vond het niet erg, ik wilde liever niet als eerste zingen. Het ging allemaal super goed. Als laatste zouden we Grenade oefenen.Ik pakte snel mijn gitaar en stelde hem goed in. Ik begon langzaam te spelen en we namen het hele lied door. Zayn moest iets eerder inzetten en dan was alles goed. Ik wist zeker dat het eerste concert perfect zou worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen