Chapter Three,
Elise's pov
We lopen de villa binnen en mijn mond valt open. DIT moest IK allemaal schoonmaken. Dit gigantische ding. Niet normaal. Zayn lacht om mijn reactie en de jongens lopen verder. 'Zal ik je naar je kamer brengen?' vraagt Liam. Ik knik en volg hem het gigantische hiis verder in. We liepen door een gang en een trap op. Hij opende een deur. Ik liep de kamer binnen. Het was gigantisch! 'Dit is jou kamer zolang je hier blijft. Daar is de badkamer.' hij wees naar een deur. 'Dat is je kledingkast.' nu wees hij naar een bredere deur. Ik liep erheen. De kamer erachter was zo groot als mijn oude kamer. 'OH-MY-GOD!' zeg ik in shock. Ik hield van shoppen en nieuwe kleding. Ik ren naar mijn koffer en haal alle kleren eruit. Ik hang alles in de kast. 'Ik merk dat je dit mooi vindt?' ik kijk om en zie Harry staan. 'Uh... Ja.' 'Oke, nou even voor de duidelijkheid,' begon hij heel serieus. 'je bent, nouja, onze schoonmaakster. En je wilde zo snel mogelijk beginnen, dus als je hier klaar bent, graag beginnen met de begane, oke?' Hij draait om en loopt weg. Schoonmaakster? Serieus? Noem het liever een hulp in huis, geen schoonmaakster.
Als alles is uitgepakt loop ik naar beneden. En zie ik ALLE troep. Geweldig. Ik zie Harry weglopen en even later komt hij terug met een bezem en stoffer en blik. Hij loopt naar mij toe en duwt de spullen in mijn handen. 'Succes.' en hij loopt weg. Niall, Zayn en Liam zitten op de bank te grinniken, en dat was niet om dat spel dat ze aan het doen waren. 'Jaja, lach maar. Ik begin wel in de keuken.' ik zet een paar stappen maar sta dan weer stil. 'Waar is de keuken?' Zonder op te kijken wijst Zayn met één arm naar de gang. Ik volg zijn aanwijzing en kom in de keuken uit. Daar zie ik louis chips eten. 'Doe je ooit wat anders dan dat?' Louis kijkt op en begint te glimlachen. 'Tuurlijk wel.' hij kijkt naar de bezem en dan naar mij. Ik zucht. 'Volgens mij mag Harry me niet.' hij haalt zijn schouders op. 'Ik mag je wel.' 'Dankje.' en ik begin aan de keuken. het duurt een paar uur tot ik die klaar heb. En zo ga ik het hele huis door. De begane is klaar. En ik ga naar mijn kamer. Meeeen, wat ben ik moe...
Reageer (1)
<33
1 decennium geleden