Foto bij Chapter Thirteen -  first kiss ever

Harry.
Ik vond het raar. Waarom had Ilse mij nog niet gesmst. Ik had gezien dat Rosa al wel had gesmst met haar. Ik had echt zo’n gevoel dat ze me ook leuk vind, maar blijkbaar dus toch niet. Het voelde niet fijn. Ik deed alsof ik druk aan het gamen was maar eigenlijk was ik gewoon niets aan het doen. Mijn Nintendo stond nogsteeds op het begin scherm, Ik kon gewoon mijn gedachten er niet meer bij houden. In de auto had ik wel gezien dat Niall en Rosa bijna elkaar hadden gekust. Maar Louis moest dat weer stoppen. Louis was altijd degene die alles wist, die alles mocht weten van iedereen. Soms was het vervelend maar meestal kon ik er wel van genieten dat hij alles wist. Ik grijnsde en keek even naar Louis. Ik stapte uit toen we op het terrein aankwamen. Achter het hek stonden gillende meisjes en ik liep er naar toe. Ik zette wat handtekeningen en ging op de foto. Ik zag alleen Niall niet. Zou hij nog in de auto zitten. Ik vond hem maar raar bezig zij. ‘Waar is niall.’ Hoorde ik een paar meisjes gillen. Ik haalde mijn schouders op, ik zou maar niet vertellen dat hij waarschijnlijk te zoenen zat in de auto. Waarom was ik zo jaloers op hun. Ik gunde Niall alles maar dit was gewoon anders. Ik sprak Ilse niet, sterker nog ik kende haar eigenlijk niet eens. We hadden elkaar iets van vier keer gesproken in Nederland maar dat ging nu ook niet meer lukken. Ik voelde me niet goed en ik gaf nog maar wat handtekeningen. Uit mijn ooghoek zag ik Niall en Rosa vrolijk de auto uit komen. Niall rende naar het hek toe en gaf handtekeningen . Ik keek even nijdig naar hem. Ik kon het gewoon niet uitstaan. Ik zuchtte en hoorde dat we naar binnen moesten.

Niall.
Ik hoorde buiten de auto de meisjes gillen en ik keek naar Rosa. Het was een raar moment. Het ging zo snel. Ze drukte haar lippen op de mijne en na een paar seconden keek ze blozend weg. Ik grinnikte en glimlachte liefjes. Ik voelde nog steeds haar lippen op mijn huid en het voelde geweldig. Ik keek haar aan en dit keer zoende ik haar. Ik legde mijn hand in haar nek en zoende haar zachtjes. Ik was blij dat niet iedereen dit zag. Ik stopte en keek haar aan. ‘zullen we maar naar buiten gaan? ‘ Ik zag dat ze wat verlegen keek en ze slikte. “Ik wil niet dat iedereen het weet..’ Ik keek haar aan en knikte even. Ik begreep het best. Het was nieuw voor haar. Ik kende haar nog niet zo goed maar dat zou nog wel komen. Ik gaf haar een snelle knipoog en stapte toen uit. Ik rende naar het hek en gaf nog snel een paar handtekeningen. Ik zag Harry nijdig kijken. Sjonge wat had hij? Ik denk met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik hoorde dat we werden geroepen en ik zei de meiden gedag en liep toen richting Rosa naar binnen. Ik was hier al een paar keer eerder geweest en nu was het onze beurt om Rosa rond te leiden. Ik keek naar haar en glimlachte liefjes. Harry liep chagrijnig achter ons aan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen