Foto bij Chapter One,

Elise's pov.

Ik kras door de advertentie en gooi de krant weg. Geweldig, weer een solicitatie gesprek verknalt! 'Elise, kom je zo beneden, we kunnen eten.' roept mijn zus. Ik sta op en loop naar beneden. Ik ga aan de tafel zitten met een zucht. 'Oke, wil ik dit weten?' vraagt Rosanne, mijn zus. 'Ik denk het niet.' ik pak een bord en schep wat op. 'Ik doe mijn best echt. Alleen..' 'Die mensen werken niet mee?' maakt ze mijn zin af. Ik knik. 'Ik zoek nou al drie weken nonstop. Ik snap niet wat ik fout doe. En ik wil je niet verder lastig vallen.' 'Je valt me niet lastig, Ike en ik vinden het wel gezellig zo. Net een gezin.' dat laatste zegt ze lachend. 'Haha, grappig. Nog even en ik ga Ike papa noemen.' En ik steek mijn tong uit. 'Hoe ga je noemen?' vraagt Ike als hij binnen komt. 'Hoi pap.' zeg ik lachend. Rosanne begint ook te lachen en Ike gaat geschrokken zitten. 'Wat?' lachend schud ik mijn hoofd en hij snapt het al.

De dag erna ga ik naar school, de laatste dag en we gaan boeken dumpen! 'Straks naar de stad?' vragen Maya en Lisanne. Ik heb heel erg zin, maar het kan weer eens niet. 'Ik moet echt werk zoeken, sorry.' 'Dan gaan we helpen.' zegt Lisanne overtuigend. 'Vergeet het maar! Luister, het is heel lief maar jullie kunnen je tijd beter verspillen.' 'Oke, dan niet. Maar bel ons als je wat hebt! Anders ga je eraan!' zegt Maya lachend. Ik knik en ga naar huis.

Ik koop een nieuwe krant en thuis valt mijn oog op een kleine advertentie. -One Direction zoekt hulp!- Hmm, ik lees verder. -One Direction zoekt een hulp in huis. De jongens wonen sinds kort samenn in een villa, maar ze hebben moeite met het schoonhouden. Ze willen iemand voor de zomervakantie en bieden aan hem of haar voor de gedurende tijd een slaapplek te geven. Voor meer informatie ga naar www.onedirection.com- One Direction? Who the heck zijn dat? Ik ga naar de laptop en ga naa de site. Het is in Engeland, en je verdient €100,- PER DAG!! dat is veel... En alleen het huis schoonhouden? Kan best. Ik klik op de link naar het invulformulier en begin te typen. Ik druk op send en ga wachten. Na twintig minuten krijg ik een mailtje.
-Hee Elise,
we kregen je mail en lazen dat je zo snel mogelijk wil beginnen. Dat kan! En als het goed is heb je het adres, toch toch toch? Das mooi.
Wist je dat Nial is gekidnapt door monsters? Ik wel.
En die vraag over welk liedje van ons was, weetje dat nog? Ja? Mooi, want die had je fout. Je had drie keuzes waarvan twee goed!! Maar goed, het geeft niet. En die vraag over wie er bang was voor lepels? Die had je ook fout. En we zijn heel blij dat je geantwoord hebt want we wachten de heledag eigenlijk al maar niemand mailde ons. En ik was aan de beurt om een UUR nonstop de mail te checken, dus je snapt het: we need you.

Greetz, Harry Styles! En natuurlijk de rest van One Direction...


Wtf? Ben ik nu aangenomen?

Reageer (2)

  • Dragonrage

    Dit klinkt al goed x) Ik zal lezen x)

    1 decennium geleden
  • CLASSYGRUNGE

    Hahaha, geniaal !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen