Back in 2G

"Wat wou je me nou vertellen?" vroeg ik aan Gabriëla, toen we allebei weer in bed lagen. "O dat..." zei ze. Ze draaide haar hoofd richting mij. "Ik ben een beetje bang dat Kendall en ik al heel snel uit elkaar gaan." zei ze. "Waarom dat dan?" vroeg ik verbaast. Dit had ik niet verwacht. "nOu, kendall is knap, leuk en hij zit in een band. Denk je nou echt dat ik het enige meisje ben dat daar op valt?" Ze begon zacht te snikken, dus ik sloeg mijn armen om haar heen en troostte haar. "Sst...stil maar. Kendall houdt van je, dus hij wordt echt niet zo snel verliefd op een ander." zei ik. "ja maar over een tijdje gaat ie op tour enzo en dan ontmoet hij allemaal andere, superknappe meiden en vergeleken met hen ben ik maar een gewoon meisje." Ze begon nu echt te huilen. "Gabriëla, nu moet je ophouden!" zei ik een beetje geïriteerd. Ik kon er niet goed tegen als mensen ze denken. Toen bedacht ik me dat ik ok zo gedacht had, in het vliegtuig, dus ik hield gelijk mijn mond. "sorry, ik had niet zo moeten uitvallen, maar ik houd er niet van als mensen aan hun relatie twijfelen, en ik hou der ook niet van als ze aan zichzelf twijfelen." bekende ik. Ik had er ook een hekel aan als ik zelf zo twijfelde. Ik wou Gabriëla laten ophouden met huilen, dus ik zei:"Ik hou er soms wel van als mensen aan hun relatie twijfelen, bijvoorbeeld als Logan aan zijn relatie met Camille twijfelt." Gabriëla grinnikte. Het was gelukt! "Zullen we gaan slapen?" vroeg ze toen ze uit gelachen was. "Ja, is goed. Hoelaat moet je morgen eigenlijk naar Sarah?"vroeg ik.. "Ze heeft me gebeld omte zeggen dat ik gelijk met jou moest gaan, zodat je sneller was gewend." antwoordde Gabriëla. "Oké, gezellig!" "Naomi?" "Ja wat is er?" zei ik. "Ik ben echt blij dat je hier bent. Ik heb hier nooit echt vriendinnen gehad, maar nu heb ik mijn beste vriendin weer terug." "En ik heb mijn beste vriendin weer terug, mijn enige vriendin." antwoordde ik. Ik had geen vriendinnen waar ik had gewoond. Ik woonde, voor dat ik na LA ging in Bearvalley, een achterbuurt van New York. Daar woonde niet veel kinderen van mijn leeftijd, en op school zaten alleen maar tutjes, die niks met mij te maken wilden hebben. De middelbare school, vlakbij Bearvalley, was niet groot dus zowat iedereen van de basisschool kwam in de 1e klas weer bij elkaar. "Dat is niet helemaal waar." zei Gabriëla, mijn gedachtes doorbrekend. "Je hebt Nicole nu ook, toch?" "O, ja dat is waar. MIsschien had ik hier veel eerder heen moeten komen."bedacht ik. "Ja, misschien wel." Gabriëla gaapte. "ik ga slapen, slaaplekker!" "jij ook lekker slapen, schat en denk niet aan eventuele andere meisjes die kendall leuk vinden." zei ik. Ik drukte een kus op haar wang en draaide me om. Ik dacht aan de eerste keer dat ik Gabriëla had ontmoet. Het was op de middelbare school in de 1e klas. Ik kon het me nog supergoed herinneren, alsof het gisteren was gebeurd.

~Oke weer klaar. Ik weet niet of Bearvalley echt bij NYC ligt maar ik had er eens van gehoord dus ik heb het maar gebruikt. Het volgende hfdstuk is een herinnering, dat je het vast weetxD xxx(H)

Reageer (3)

  • Lucid

    (H)
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • LouisCarrots

    Noujah zeg logan twijfelen aan zijn relatie met camille,dat mag nie gebeuren(huil)
    Kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk!(flower)

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Ik ben niet onzeker hahaha , nee grapje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen