Part 25
Sorry dat dit stukje pas zo laat komt.
Veel leesplezier!
~Beyza
Mijn grootste droom was uitgekomen! Ik had de jongens van One Direction ontmoet! Nouja, drie vijfde van de groep toch. Hoe lief dat ze mij, een gewone fan, zomaar verrast hadden. Liam en het meisje dat zijn vriendin was, waren in de X-factor cabine terwijl Louis, Niall en het andere meisje -dat zich had voorgesteld als Alice- met mij meegingen verder door het wassenbeeldenmuseum. Ik kon het amper geloven! Ik liep hier samen met Louis Tomlinson en Niall Horan! Vrolijk babbelde ik met hun. Ze waren zo vriendelijk en lief. Ze luisterden echt naar wat ik zei.
De volgende zaal was een ruimte waar onder andere een beeld van Jack Sparrow stond. Natuurlijk gingen de jongens daarmee op de foto met de meest gekke bekken. Daarna volgden nog een paar ruimtes met allemaal beelden van de meest uiteenlopende celebrities. Er was zelfs een beeld van Hitler.
Uiteindelijk kwamen we uit in de 'Scream Room'.
"Come on." Louis trok me mee naar binnen en grijnsde toen ik even aarzelde. "Scared?"
Snel schudde ik mijn hoofd. Louis lachte alleen en liep binnen terwijl ik naast hem ging lopen. Alice en Niall liepen achter ons en Liam en Chelsea -die zich weer bij ons hadden gevoegd- daarachter.
Al bij al was de scream room zo erg niet. Donkere ruimten, een paar mensen die je lieten schrikken en van die dingen. Meer was er niet aan.
Louis lachte me uit omdat ik bang was voor dingen die niet kwamen, maar die zijn nu eenmaal enger dan de gebeurtenissen zelf.
Na de scream room was het gedaan. We kwamen aan in de gift shop. Het was een grote ruimte waar allerlei voorwerpen en souvenirs te koop werden aangeboden. Aan het einde stond een soort computer waarop je vragen over het museum kon beantwoorden. Ik liep er naartoe en werd gevolgd door de rest. Toen de vraag 'Wie zou je als wassen beeld willen zien?' verscheen, grinnikte ik en gaf vervolgens 'One Direction' in.
De rest lachte. We gingen nog even met z'n zessen op café en na een leuke dag namen we uiteindelijk afscheid.
Reageer (4)
AWWW!! best wel leuk...Nou dit is mijn einde...Vaarwel people!!
1 decennium geledenIk houd van je verhaal!
Je hebt gelijk
1 decennium geledensnel verder x
ooh yeaaaaah, geweldig stukje ! snel verder xxx
1 decennium geledenAaawh.
1 decennium geledenLiam, Louis en Niall zijn echt lief hoor.
snel verder x