[b [ayla pf]
Naakt lag ik op mijn bed naar het plafon te kijken..
het was snik heet en mijn fentialtor draaide op volle toeren.
het vertrouwde tikje dat de fentilator om de 6 zeconde maakte herhaalde zig.
Het kraak geluid van de wasmachine die zig in de kamer naast de meine bevond begon weer eens aan een ander wasprogramma.
geérgerd en Bloed heet zette ik een 2e fentilator aan.
wat helaas niet veel hielp want de lucht was tog snik heet.
Ik plofte weer neer op mijn bed, viste met mijn had langs de rand op zoek naar mijn pak sigaretten en mijn aansteker.
Die eenmaal gevonde stak ik een peuk op en vervolgde mijn doel loose getuur naar het plafon, herineringen over dingen die ik niet had meotten doen vloogen door mijn gedachten als wespen om je boterham met Jam.
Met afkeer voormezelf blies ik nog eens een wolk rook uit, ik stak een van mijn armen in de lucht en bekeek hem eens goed.. 'Dom..' was het enige woord dat ik te zeggen had tegen mezelf toen ik de littekend bekeek op mijn Linker arm 'warom doe ik eigenlijk dit! ik viind het niet vijn ik vind mezelf niet zielig IK BEN GEEN EMO WAROM DOE IK DIT!' zij ik hardop tegen mezelf en draaide me met mijn hoofd in mijn kussen. 'gotverdomme! GOTVERDOMME!' gilde ik in mijn kussen 'WAT MOET IK DAN DOEN!?!' zij ik alsof ik mijzelf een antwoord gaf.
Huilend bleef ik liggen.
Mijn peuk half opgerookt drukte ik uit in op de onderkant van een leege deo fles en gooide de peuk in een leeg maant verband zakje samen met de as.
mijn mascara was helemaal uitgeloopen en de rest van mijn makup zag er ookal niet meer uit.
met een kut gevoel liep ik naar de badkamer, en stapte regelrecht onder de douch.
Met speciaale zeep haalde ik de makup van mijn gezicht af en wasde mijn haaren.. 'slet.. gotverdomme ik ben gewoon een facking slet en dat is ook warom papa dood is gegaan gewoon gotverdomme OMDAT IK GEEN VADER VERDIEN!' zij ik hardop tegen mezelf.
De traanen stroomen weer over mijn wangen en mijn maag draait zig weer eens om.
Met het gevoel dat ik meot over geeven zak ik door mijn knieen en huil gehurkt terwijl de warme straalen van de douch over mij heen stroomen.
als ik weer een beetje gealmeerd ben open ik mijn oogen e staar naar de witte tegels van onze badkamer muur.
'zucht' ik ga op mijn kont in het bad zitten en pak het scheermes zonder mijn aandacht er bij te houden scheer ik mijn beenen.
ik laat alles voor wat het is en stap onder de douch vandaan droog mijn lichaam en mijn haaren.
met de handoek om me kop en in me ondergoed loop ik naar boven.
Een soort stekend jeuk gevoel voel ik op mijn been en ik krab, maar als ik naar mijn been kijk zie ik dat ik aan het bloedden ben.
Een normaal mens had het gelijk schoon gemaakt en er een plijster op gedaan, maar ik keek aleem maar na hoe het bloed langs mijn enkel naar de vloer stroomde..
Dat zoon klijn wondje zo kon bloedden..[/b]
Laat staan de wond in mijn hart en ziel..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen