Foto bij ~Puck’s problems~

De eerste twee uur waren voorbij en ik twijfel. Moet ik bij glee gaan zitten of bij de populaire mensen. Mijn voornemen was om weer populair te worden, zodat mijn moeder en Fanny trots op me zouden kunnen zijn. Nee, dit jaar zou perfect gaan. Goede cijfers, captain of the cheerio’s, Nationals winnen met gleeclub. Prom queen worden denk ik erachter aan. Nee, laat ik me nu concentreren op het heden. Ik zie aan de tafel bij glee Rachel en Finn elkaar zoenen. Ik voel de woede door me heen stromen. Niet dat ik verliefd ben op Finn, maar ik voel me zo vernederd. Ik draai me om, maar voel een hand op mijn schouders. Laat hen. Zegt de stem van Puck. Jij bent veel meer waard. Ik voel me rood worden. Ik heb altijd een zwak gehad voor Puck. Hij was mijn eerste liefde en daar kom je nooit echt overheen denk ik. In ieder geval niet in Fanny’s geval en ook niet in het geval van Berry. Oh wat haat ik dat wijf voor het meervoudig vernederen voor mij. Dit jaar krijgt ze wraak. Laten we hier weg gaan zegt Puck. En Lauren dan zeg ik. We moesten ons gesprek toch nog afmaken, niet. Ja zucht ik en we lopen naar buiten toe. Wat is er nou vraag ik gelijk. Wel zegt Puck twijfelend. Ik kijk in Puck’s ogen en zie de blik in zijn ogen die hij ook bij mij had toen we een soort van relatie hadden. Lauren wilt meer dan jij. Puck kijkt verbaasd op. Hoe weet jij dat allemaal. Ik ken je beter dan je denkt Noah en je bent af en toe een open boek. Wel is het waar vraag ik. Eeh ja. Dus Lauren wil meer. Op gebied van relatie ja, op gebied van seks nee. Ik lach. Heb je al wel eens interesse voor haar getoond vraag ik. Hoe bedoel je zegt hij. Ik lach. Dit meen je niet serieus Noah zeg ik. Heb je nooit gevraagd wat haar bezig houd, wat ze leuk vind om te doen en zo. Nee, niet echt,maar ik denk ook niet meer dat het nog gaat werken. Tuurlijk wel zeg ik. Toon gewoon interesse in haar. Makkelijker gezegd dan gedaan. Kun jij niet even polsen bij haar, bij jou komt het nog overtuigend over. Ik zwijg even. Aaah kom op Quinn, daar ben je toch vrienden voor. Hij glimlacht ondeugend en ik zie de oude Puck weer in hem terug. Oke, ik zal proberen Lauren te polsen en ik zal jou leren wat meisjes interesseert. Echt zegt hij duidelijk verbaasd. Had je niet verwacht hé zeg ik vrolijk. Nee, echt niet. Je moet trouwens niet aan hem denken. Wat zeg ik zogenaamd verbaasd. Denk niet aan Finn, hij is je niet waard en je pijnigt jezelf alleen maar. Zo zit het helemaal niet Noah. Jaja zegt hij glimlachend. Ik hoor de bel gaan en de lunchpauze is voorbij. Hebben we zo lang zitten praten. Ook puck kijkt verbaasd op. Nog bedankt trouwens zeg ik. Waarvoor zegt hij. Bedankt, omdat je me uit die ontzettend pijnlijke situatie hebt gered ik zou anders echt niet hebben geweten welke partij ik had gekozen. Tot bij glee zeg ik zacht. Ja doei Quinn zegt hij snel en de gevoelige Puck is weer achter zijn masker van Stoerheid verborgen. Snel loop ik naar de volgende les, waar ik nog net op tijd binnenkom. Ga snel zitten miss Fabrey zegt de oudere vrouwelijke docent waarvan ik de naam al weer was vergeten. Snel plofte ik neer naast Santana en richtte ik me op de les. Santana keek me verbaasd aan, dit wordt nog een laaaaaaaaaaang uur.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen