Foto bij ~Schooltime!~

Mijn moeder en ik zijn blij aan het eten en over de Foo Fighters te praten. Iets wat normaal nooit voorkomt. Plotseling kijkt mijn moeder op haar horloge en vloekt. Shit ik had al lang weg moeten zijn een half uur geleden al. Rustig mam. Het is niet zo erg. Dan ga ik iets langer door Quinn. Je vindt het niet erg toch?Ik zucht als mijn moeder het niet ziet. De laatste tijd is ze altijd weg en ben ik alleen thuis. Kom je wel op tijd thuis voor het eten met Fanny en Rob. Ja natuurlijk we hadden pas om 7 uur afgesproken. Haal jij dat ook Quinn. Ja hoor. Mam mag ik wat geld hebben om boodschappen te doen voor het etentje. Uhm ja hier is mijn pinpas, maar… Maar wat mam. Niks schat geef alleen niet te veel geld uit aan eten. Doei, mam zeg ik. Mijn moeder schreeuw ik nog naar haar terwijl ze de deur uitloopt, maar ik krijg geen reactie en een minuut later hoor ik haar auto wegrijden. Ik zucht en kijk op de klok. Het is half acht de tijd dat ik normaal ontbijt. Ik ruim de tafel af en doe de borden en het bestek in de afwasmachine, dan hoef ik dat ’s middags niet meer te doen. Ik loop langzaam naar boven en doe mijn haar nog goed en mijn een klein beetje make-up op. Ik pak mijn schooltas en loop vrolijk fluitend de trap af. Ik zie dat ik nog een half uur heb en ga nog even op de computer. Ik zie dat Puck online is en begin een gesprek met hem op msn.
~Quinn~I love holidays :
Heey Puckerman hoe gaat het?
Puckerman:
Slecht!
~Quinn~I love holidays :
What’s up?
Puckerman:
Beloof je niks te zeggen!
~Quinn~I love holidays :
Beloofd. is het Lauren?
Puckerman:
Hoe weet je dat?
~Quinn~I love holidays :
Je bent net een open boek Noah, maar ik wil je wel helpen als je wilt. Daar zijn vrienden voor niet?
Puckerman:
Echt?! Jij bent echt de enige die ik kan vertrouwen Quinn

~Quinn~I love holidays :
Wat ben jij opens serieus ben ik niet gewend van je Puckerman. Vertel maar niet nu, je weet nooit.
Trouwens hoe was je vakantie?
Miss Jones:
Heeey guys hoe was je vakantie,Quinn,Puck?
~Quinn~I love holidays :
Heel erg goed en die van jouw Mercedes? Vertel me alles zo maar, want ik moet zo gaan. Back to school zucht.
Puckerman:
Ja ik moet ook gaan doeiii
Miss Jones:
Oke doei!!!!
Ik log uit en sluit de computer af. Ik heb nog twintig minuten en ik wou gaan fietsen. Ik pak mijn spullen en sluit het huis af. Ik pak mijn mp3speler. Ik hoor het nummer van Queen door mijn oren en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Tot nu toe was mijn ochtend echt perfect. Kaartjes naar the Foo Fighters echt geweldig. Nu kan ik ein-de-lijk Dave Grohl in het echt zien. Ik zie de school al en zet mijn fiets in de stalling en doe hem op school. Ik zucht een nieuw schooljaar,nieuwe kansen. Ik loop naar binnen en zucht dit wordt mijn jaar, cause Quinn Fabrey is back.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen