Foto bij ~Good morning!~

Quinn! Opstaan! Je moet weer naar school!Ik hoor mijn moeders stem en chagrijnig pak ik mijn laken vast en draai me nog een keer om in mijn veel te grote tweepersoonsbed. Quinnie, opstaan! Ik doe mijn ogen open en zie het licht door een kier door het gordijn naar binnenvallen. Buiten hoor ik de wereld wakker worden. Vogels Tjirpen en de eerste auto’s vertrekken op weg naar een lange saaie dag werken om ’s avonds uitgeblust thuis te kom…What the fuck het is 6 uur. Wat is dit voor zieke grap van mijn moeder. Ik draai me nog eens om en probeer in slaap te vallen. Ik was bijna weer in slaap gevallen totdat ik voetstappen de trap op hoor stormen en voordat ik het weet staat mijn moeder in mijn kamer. Quinnie, opstaan schreeuwt ze terwijl ze de lakens van me afrukt. Ik voel mijn trommelvliezen natrillen. Waar was dat nou voor nodig zeg ik boos. Sorry Quinn zegt ze zo onschuldig mogelijk. Ik wil samen met je ontbijten om het nieuwe schooljaar in te wijden en ik heb je iets te vertellen. Ik moet alleen om 7 uur weg. Kom je zo naar beneden. Ik kijk verbaasd naar mijn moeders gezicht ze heeft een ondeugende glimlach op haar gezicht en kijkt me stralend aan. Ik kom zo mompel ik terwijl ik uit bed stap en mijn cd-speler aan zet. Op slakkentempo loop ik naar de badkamer die aangrenst aan mijn kamer. Ik doe de douche aan en een paar seconde later voel ik de warme stralen op mijn huid en begin ik eindelijk een beetje wakker te worden. De muziek van Nirvana schalt door de luidsprekers in mijn kamer en ik begin mee te zingen. Ik lijk het perfecte meisje op school. De Queen bee en cliché cheerleader,terwijl ik stiekem gewoon een rockchick ben. Het is slecht voor mijn imago volgens mijn moeder daarom draag ik nooit een van mijn vele geweldige bandshirts en toon ik mijn andere kant nooit. Niemand weet het van me op mijn moeder Fanny en een groep goede vrienden van me na. Het nummer is afgelopen en met veel moeite sleep ik mezelf onder de douche vandaan. Ik doe mijn haar in een soort tulband en loop vrolijk neuriënd naar mijn kamer. Ik kleed me aan. Quinn,het ontbijt staat klaar! Ik loop rustig de trap af en kijk verbaasd naar de overvolle ontbijttafel, normaal ontbijten we nooit zo uitgebreid. Mijn moeder glimlacht naar me en schenkt thee in terwijl ik aan de tafel ga zitten. Zo,jij bent vrolijk merk ik op en mijn moeder lacht. Ik neem een slok van mijn thee en mijn moeder gaat tegenover me zitten. Quinn, moet je iets vertellen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen