Foto bij The begining

Just the way you are.

Ik zit op mijn bed met mijn laptop op mijn schoot. Luidruchtig zing ik mee met Super Bass van Nicki Minaj. Dan gaat de telefoon. Ik zet de muziek uit en loop naar de telefoon toe. ‘’Met Anne-May’’ zeg ik vrolijk. Als ik Stephen’s stem hoor begint mijn hart sneller te kloppen. Ik vind hem leuk, heel leuk. Maar het kan niet want hij is het vriendje van Emma, mijn beste vriendin. Stephen vraagt of ik mee ga naar de stad omdat iedereen op vakantie is. Ik knik en kom er dan achter dat hij dat niet kan horen. We spreken over een kwartiertje af. Snel wissel ik mijn jogging pak in voor een modieuze outfit. Ik haal snel een borstel door mijn haar en doe een extra laagje mascara op. Als ik de bel hoor storm ik van de trap af. Iets te snel want ik val bijna. Ik maak de voordeur open en zie Stephen staan. ‘’Heej’’ zeg ik zacht en pak mijn jas. Even later lopen we samen rond in de stad. We gaan allen winkels in en uit. Na een uurtje besluiten we wat te gaan eten bij de V&D. Even later zitten we aan een tafeltje met onze broodjes en smoothie’s voor onze neus. Er hang een gespannen sfeer tussen ons. We kijken elkaar lang aan en oppeens voel ik Stephen’s zachte lippen op die van mij. Het voelt goed maar ook weer zo slecht. Als snel laten we elkaar los want iedereen kijkt. Als we klaar zijn zetten we onze dienbladen op de afruim band en lopen richting de uitgang. Nu lopen we door het winkel centrum heen. Stephen stelt voor om een ijsje te gaan eten in het park. Ik bestel een chocolade ijsje en Stephen een caramel ijsje. Samen zitten we op het bankje en kijken naar de spelende kinderen voor ons. Als onze ijsjes op zijn zoenen we weer. Omdat iedereen ons hier kan zien besluiten we om naar Stephen’s huis te gaan. Eenmaal daar gaan we meteen weer naar boven. We zoenen, zo gaat de hele dag door. Beide hopend dat Emma dit nooit te weten komt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen