[Ayla Pf]
Traanen Loopen in mijn hart terwijl ik jou een groote bek geef
je zij dat ik een slet was,
ik zij dat je je tering bek moest houden en dat het mij niks kon schelen wat jij denkt.
Tog scheld ik je uit en zeg dat je op moet rotten.
Eigenlijk betekend dat dus dat je me wel degelijk pijn deed.
later die dag zit ik aleen in mijn kamer en huil ik om jou woorden
Terwijl het voeld alsof mijn hart door-boord word met een staaf van metaal door-boor ik mijn pols met de punt van een passer, 'ik ben tog maar een slet..' herhaal ik terwijl het bloed over mijn pols stroomt..
De volgende dag voor schooltijd Jat Ik een pak sigatretten uit mijn moedders tas en gap ik er een aansteker bij.
in het park vlak bij school rook ik voor het eerst Een sigaret.
Vies Is het eerste wat in mijn hoofd op kwam maar tog rook ik door. langzaam voel ik mijn hoofd rustig worden, ik ga sneller rooken want school begint bijna.
Als ik hem op heb en op de grond gooi voel ik dat ik duizelig word 'hmm?'
Vedder loop ik naar school 'slet..' met mijn hand in me zak speel ik met de aansteker die daar in zit.
Aan gekoomen bij school Kom ik jou weer tegen, Bijna huilend van angst maar met een staal gezicht loop ik langs je heen. 'Vieze fuile Slet dat je bent Wat zie jij dr uit Goore hoer ik kan je BH zien!!' Roep je naar mij.
Ik sta eventjes stil en loop dan vedder, de traanen Springen in mijn oogen en ik trek meteen mijn Shirtje op, Voor ik op het schoolplijn aan kom veeg in mijn traanen weg.
En trek ik weer een staal gezicht, 'heey!' roept mijn vriendje terwijl hij vrolijk naar me toe loopt.
Ik lag 'heey' ik geef hem een kus en loop met hem me naar ons groepje vrienden die ook staan te rooken.
'heey mensjes' zeg ik terwijl ik daar aan kom, mijn beste vriendin loopt naar mij toe en vraagt hoe het met mij gaat 'goed hoor ^^.. aleen die Gast van gister loopt me weer uit te schelden Pff Stomme tering pooier.' Zeg ik met een sagerijnig gezicht en kijk even opzij 'ohh achjoh trek je er niks van aan this tog maar een lozer' zegt mijn beste vriendin en lacht 'doe ik ook niet Het kan me niks schelen wat die pooier zegt Hij is zelf Een player' Zeg ik. mijn vriendje hoort wat ik zeg en kijkt me even bezorgt aan.
Ik lag en loop naar hem toe geef hem een kus en trek een raar gezicht naar hem 'maak je maar geen zorgen' Zeg ik laggend.
Terwijl ik mijn arm in mijn mouw verstop om de littekens te verbergen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen