Foto bij 005. Roselynn Milano.

@Normal

Roselynn Milano.
Ik rende terug naar boven en startte mijn laptop op. Ik schrok van het schele geluid van mijn telefoon. "met Roselynn" "spreek ik met Roselynn Milano?" "ja, met wie spreek ik" "je spreekt met Justin, Justin Timberlake" oh my god, Justin freaking Timberlake belt me. "waarvoor belt u?" ik hoorde hem lachen. "zeg maar jij hoor" "oke, waarvoor bel je?" "ik heb je video's op youtube gezien, en wilde een keer afspreken" wat had ik zin om nu te gaan gillen. "oke, zeg maar waar en wanneer" "als je me je adres geeft, dan stuur ik vliegtuigtickets op" Ik gaf hem mijn adres en hij beloofde ze vandaag nog op te sturen. Toen ik ophing belde ik gelijk door naar Chaz. "Rose, wat isst?" "weet je wie er net belde?" "sinterklaas" "even serieus" ik zuchtte, ik haatte het wanneer hij niet serieus kon doen op de momenten dat hij dat wel moest zijn. "hoe moet ik weten wie je belde" "Justin Timberlake" hij zei niks meer. "wil je niet weten waarom? Hij wil me beroemd maken, Chaz, beroemd" "je weet toch ook dat hij dat met Justin wilde doen en Justin toen voor Usher koos" klonk zijn stem zachtjes. Ik zuchtte, daar had je hem weer, in ieder gesprek kwam hij wel even boven, meestal per ongeluk. "dus, moet ik het niet doen omdat hij Justin een contract aanbood en Justin dat van Usher nam? Luister Chaz, ik laat mijn geluk niet meer afhangen van Justin en ook niet van jou, als jij niet blij voor me bent, dan ben je geen echte vriend" "zo bedoel ik het niet, ik vind het geweldig, maar je moet wel opletten" "tuurlijk, dat doe ik altijd"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen