Foto bij Chapter Nine - Almost leaving

Harry.
Ik was al de hele avond gek bezig geweest met Louis en ik had gezien dat Ilse soms naar me lachte. Ik vond het fijn. Ilse was lief , Ik wist alleen dat de jongens het niet fijn zouden vinden als ik een afstandsrelatie zou hebben. Dat begreep ik wel, maar waarom zou Niall wel Rosa leuk mogen vinden. Ik had het echt wel gezien aan Niall. Ik vond het best oneerlijk. Niall kon altijd met de meisjes flirten die met ons mee gingen op tour. Als Rosa het zou verpesten voor ons dan was het snel over. Dat wist ik wel. Bij iedereen uit de band ging de band voor een relatie. Ik hoopte dat Niall zich daar ook nog aan kon houden. Ik voelde hoe Louis me mee trok naar buiten en ik trok me snel terug. Ik gaf Ilse een knuffel en zei maar dat ze mijn nummer aan Rosa moest vragen. Ik wilde contact met haar houden, misschien werd het helemaal niets , maar dan had ik het tenminste nog geprobeerd. Ik liep snel weer naar de andere jongens toe en we moesten lopen naar het hotel. Nigel was al eerder gegaan omdat hij nog wat dingen moest regelen. Er kwamen wat meisjes op ons afrennen en ze wilde wat foto’s van ons. Ik ging met twee meisjes op de foto. Ze leken sprekend op elkaar en ik dacht dat Rosa iets over hun twee had gezegd. Ik gaf ze snel mijn handtekening en toen liepen we door. Ik hield er van als we ergens heen gingen en er stonden meisjes bij de hekken. Dan was het leuk maar zo vond ik er niets aan. Het was saai en daarom wilde ik zo snel mogelijk naar het hotel lopen. De rest volgde me en ik liep naar mijn slaapkamer. Wij besloten ook om te gaan slapen. We kende elkaar en we wisten dat we anders de volgende ochtend niet uit ons bed konden komen.

Rosa.
Ik had Harry’s telefoon nummer aan Ilse gegeven gisteravond en vlak daarna waren we in slaap gevallen. Ik hoorde mijn wekker en ik drukte hem uit. Ik opende voorzichtig mijn ogen en zag dat het zes uur was. Ik vroeg me af of ik de hele week zo vroeg me bed uit moest want dan werd het mijn dood. Ik stond op en trok een joggingsbroek aan met een hemdje en natuurlijk nog een vest. Ik zette mijn raam even open op een kiertje. Ik besloot Ilse nog even te laten liggen en ik liep zachtjes naar beneden. ‘mam..’ Mijn moeder stond in de keuken en ik liep naar haar toe. Ik zou haar gaan missen. Ze betekende veel voor mij. ‘beloof je dat je voorzichtig doet?’ Ik grinnikte , typisch zo’n moeder opmerking. ‘mama, ik beloof het.’ Ik keek naar haar en ik voelde de armen van mijn moeder om me heen. Ik had gister avond al afscheid genomen van mijn vader. Hij moest vroeg werken dus ik zou hem niet meer zien. Ik vond het moeilijk, mijn familie en vrienden hier achterlaten. Het jaar zou om zijn voordat ik het doorhad. Gelukkig maar. Ik liep weer naar boven en zag dat Ilse wakker werd. ‘Goedemorgen.’ Ik deed mijn haar in een staart en zette muziek op. “Ik neem ook nog cd’s mee!’ ik pakte gelijk mijn stapel cd’s en stopte die in mijn tas. Ik zette mijn muziek niet te hard maar wel zo dat het net het een goed geluid was. Het was bijna altijd mijn ochtendroutine. Even aankleden en dan even een kwartier dansen. Ik begon een stukje te dansen en ik stopte toen Ilse zich helemaal had aangekleed. Ik keek naar Ilse en glimlachte. ‘Het komt wel goed tussen Harry en jouw.’ Ze bloosde en grijnsde. ‘ Hou op! Niet zeggen! ‘ Ik grijnsde en hoorde de deur bel. ‘daar zul je ze hebben. ‘ Ik stond op en ergens was ik vrolijk. Ik had iedereen al eigenlijk gedag gezegd. Behalve henk. Ik liep naar mijn bed en gaf henk een knuffel. ‘Pas je goed op mijn beste vriendin Henk?’ Henk die begon te kwispelen en ik slikte. Ik wilde niet huilen, niet waar de jongens me konden zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen