Foto bij OO3 | Book one

Harry potter Story Truth or Dare.

http://www.quizlet.nl/stories/62449/truth-or-dare--harry-potter/

Ik Keek vanaf de raam naar Buiten.
de zon kwam op. het was een Prachtige kleur. soort oranje en geelachtig.
Ik hield ervan om naar te kijken. en Bij een volle maan ook.
'Heey Jode.' ik draaide me om en keek naar Jasper. hij was echt een goede Broer voor me. ik keek hem lachend aan.'Hebt Alice je eindelijk met rust gelaten?.' hij lachtte mee.'Nee. eigenlijk ik ben haar Mannelijke pop weer.' ik knikte lachend.'Vertel is. sinds gister zit je de heletijd te dagdromen. en het is soort verliefd gevoel.' ik zuchtte zacht en keek hem aan.'Ik was bij La Push. ik heb een jongen ontmoet. Seth Clearwater.' hij dacht effe na en knikte lichtjes.'Ingeprent denk ik. iedereen zult het heus en ooit en ze moeten ook het Accepteren.' ik keek hem vragend aan en ging op me bed zitten.'Wat is.. Ingeprent?.' hij glimlachtte en leunde tegen deur aan.'Carlisle had me verteld. het is soort een Relatie. maar sterker dan ooit. bevoorbeeld.. als je die gene ziet. dan is niets belangrijker dan die gene. aleen is die gene belangrijker dan alles en om je heen. je zult alles zijn en doen voor die gene. zelfs je doden of iemand vermoorden of je leven voor die gene geven.' ik keek met open mond hem aan.'Wow.. echt een sterke liefde.' hij grinnikte.'Ik ga maar. Alice roept me.' ik lachtte knikend en ging op me bed liggen en Jasper liep weg en sloot de deur achter zich.



Na 5 reacties verderxD.
Commens = Hoofdstukkie(H). wat vonden jullie ervaaaaaan???.

Reageer (9)

  • kickassgirl

    4de reactie. Heoveel reactie,s moesten het ookalweer zijn:S

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    3de reactie.Je moet en zal later boeken moeten gaan schrijven. Je kan echt mooie en leuke verhalen schrijven(H)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    2de reactie. Had ik al ezegd dat ik dit weer een leuke hoofdstuk vind.(flower)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    1ste reactie. JE verhaal is echt leuk(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen