Foto bij Chapter Eight - Packing bags (:

Ilse.
Ik schaamde me dood voor de foto’s. het waren foto’s waarvan we jong waren en we niet zo leuk erop stonden. Ik keek even naar Harry en ik schaamde me dat het te zien was dat ik iemand leuk vond. Rosa keek soms naar mij en dan naar Harry. Ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren. Ik kende hem bijna niet alleen zijn stem en een beetje van filmpjes op internet maar meer ook niet. Rosa had geluk , ze ging met 5 leuke jongens en nog een paar dansers touren door heel europa. Ik wilde dat ik dat kon. Ik zag dat Rosa drie koffers pakte op wielen. ‘Is er ruimte voor mijn hele kleding kast?’ Rosa’s vraag klonk serieus en Niall schoot in de lach. ‘het ligt eraan hoe groot je kledingkast is?’ Rosa deed d’r kast open. Ze had niet veel kleren maar al d’r kleren waren perfect. Het was echt een leuke stijl die ze had. Het was orgineel maar toch leuk. Ik was niet zo orgineel ik hield eigenlijk van de mode en trok meestal gewoon een skinny jeans aan met vans en een leuk shirtje of een hemdje. Het was eigenlijk meestal wat in de mode was. Louis stond op en keek in haar kledingkast. Hij pakte er twee roze shirtjes uit en schudde zijn hoofd. ‘Deze mogen niet.’ Ik schoot in de lach en keek naar Rosa. Ik zag haar hoofd rood worden en ze grijnsde. ‘Die zitten juist lekker!’ Rosa pakte de shirtjes af en stopte ze toch in de koffer. Ik besloot Rosa te gaan helpen en pakte haar nieuwe sweaters en stopte die in de koffer. Daarnaast propte ik ook haar 3 oude sweaters in de koffer. Ik besloot dat ik bij die koffer eigenlijk ook nog de vesten kon doen. Ze had twee hele leuke vesten die ze verplicht van mij mee moest nemen. Ondertussen stonden de rest van de jongens te kijken naar Rosa’s schoenen. Ze had veel sneakers maar ook laarsjes en veel meer schoenen. Ik hielp haar verder met haar koffers in pakken en we hadden bijna alles in twee koffers kunnen krijgen. Die koffers waren dan nog niet eens zo groot. Ik keek naar Rosa en glimlachte. Het was gezellig. In de andere koffer moest ze nog schoenen doen, mascara en oogpotlood, dagboek en nog wat andere dingen die ze verplicht mee wilde hebben. Ze mocht dat zelf gaan doen aangezien ik niet precies wist wat ze mee wilde hebben. Ik ging op het bed zitten en knuffelde Henk. Volgens mij was dat nog het moeilijkste voor haar, Om Henk achter te laten. Ik dacht na en glimlachte. Als ik naar ze toe zou gaan, zou ik Henk mee nemen. Hij moest verplicht met me mee omdat Henk eigenlijk een hond van mij en Rosa was. We hadden hem samen gekocht in het asiel en sinds dien is het eigenlijk onze hond. Hij is officieel van Rosa maar ik mocht altijd langskomen om hem uit te laten en dat soort dingen. Ik keek even naar Harry die nog bij de schoenen stond. ‘Hoeveel schoenen kan je hebben ?’ Ik keek naar Harry en toen naar Rosa..

Rosa.
‘Hoeveel schoenen kan je hebben?’ Ik grijnsde en keek naar ze. Het zijn er niet zoveel. ‘Ik neem maar vijf paar mee.’ Ik pakte mijn 5 paar lievelings schoenen en propte die in de laatste koffer. Ik moest nog al mijn opladers hebben en ik besloot dat ik mijn laptop ook maar gewoon mee zou nemen. Hun zouden zorgen voor internet. Ik stopte mijn laptop in de beschermhoes en stopte hem vervolgens in mijn koffer gevolgd door al mijn opladers en mijn dagboek. Ik keek in mijn koffer en pakte toen ook nog ondergoed en Bh’s. Dat vonden de jongens waarschijnlijk grappig. Ik zag dat Niall wat stiller was dan normaal en ik ging even naast hem zitten. Harry en Louis hadden alle twee een Bh omgedaan. ‘Is er iets?’ Ik keek even naar Niall en glimlachte. Niall was de laatste keren alleen maar druk geweest, zo kende ik hem niet. ‘ Mm Nee er is niets. Ik ben gewoon een beetje moe.’ Ik keek naar hem en beet op me lip. ‘Niet ziek worden, want dan zit ik met die gekken opgescheept..’ hij moest lachen en schudde zijn hoofd. ‘Ik word niet ziek ik beloof het.’ Hij glimlachte en Ik ging weer verder met mijn koffer in pakken. Ik snapte Ilse even niet. Waarom ging ze niet met Harry praten. ‘Ilse is er nog iets wat ik nog mee moet nemen?’Ik keek haar aan en dacht zelf ook nog na over iets wat ik misschien nodig zou kunnen hebben. Ik pakte nog wat schriften en een mijn etui en propte die erbij. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik mee moest nemen. Ilse schudde haar hoofd en ik zuchtte. ‘Ik ben bang dat ik veel vergeet..’ ik keek even naar Niall en hij glimlachte. ‘Als je iets vergeet kan ik het altijd voor je kopen.’ Ik keek naar Niall en glimlachte dankbaar. Hij was lief, anders dan Harry en Louis. Ik sloot langzaam mijn koffer en keek naar Harry en Louis. Ze zaten nu samen op de bank omdat ik de bh’s had afgepakt. Ze waren een beetje verveeld. Ik keek naar ze en glimlachte. ‘ Ik ga op tijd slapen aangezien jullie me alweer rond 7 uur komen ophalen?’ ‘Tuurlijk dan gaan wij maar he.’ Louis stond op en gaf me alvast een knuffel en trok toen Harry gelijk mee. De rest volgde, ik zag uit mijn ooghoek dat Harry zich los trok en naar ilse liep. Hij gaf haar een knuffel en ik grijnsde. Ik gaf Niall nog een knuffel en liet ze toen naar buiten. “Tot morgen!’ Ze zwaaide terug en ik sloot uiteindelijk de deur.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen