Foto bij 000 || introduction

Amilia

Het getik van haar hakken die de grond raakte was ondanks het luide geluid van afscheitnemende ouders en leerlingen en een wachtende trein goed te horen. Haar lange blonde haar veerde mee in elke beweging die ze maakte terwijl haar mede leerlingen en zelfs hun ouders schoten snel aan de kant schoten zodat er een vrij pad voor haar werd gevormd. Er lagen nog een paar hutkoffers in haar weg, en met een snelle beweging met haar toverstok vlogen deze snel aan de kant, maar niet zo als iemant als bellatrix lestrange het zou doen, nee Amilia Katherin Elizabeth Malfoy had ondanks dat zij net zo emotie- en geweteloos was nog wel een bepaalde elegantie en stijl want de hutkoffers stonden netjes elders opgestapeld. Ze werd gevolgd door haar bijde ouders en haar broer scorpius, die ondanks dat hij twee jaar ouder was dan haar nog meer angst voor zijn zusje had dan zijn beide ouders en grootouders.

Net voor de trein stopte ze en draaide zich om. ‘veel plezier liefjes’ hoorden je Astoria Malfoy zeggen. ‘tot ziens moeder’ volgde de emotieloze stem van Emilia tegen haar moeder ‘en vader’ vervolgde ze terwijl ze zich nog even snel omdraaiden waarna ze de wagon instapte. Haar hutkoffer stond er nog omdat ze toch wel verwachte dat haar broer deze wel mee zou nemen.

Al snel had ze een lege wagon gevonden, nouja de tweede jaars studenten die er in zaten kende haar en waren bij het zien van haar hand waar een toverstaf van echt vakwerk in zat en waren snel weg gegaan. Ze ging zitten en pakte het zwarte boekje waar haar initialen in het goud ingegrafeerd waren waar ze vervolgens in begon te schrijven, niemand wist eigenlijk wat daar in stond maar Emilia kennende zou dit geen dagboek zijn.

Reageer (2)

  • Gibigianna

    zo goed
    hoe heb je dat kunnen verzinnen
    (Y)

    1 decennium geleden
  • Page394

    Super! Abo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen