Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 34

reacties?

Demi pov:
De jongens gingen mee met jullie naar de supermarkt en daarna gingen jullie terug op jullie bankje zitten in het park. Je zat op de schoot van Andrew die naast Tom zat. Jullie zaten redelijk krap op het bankje maar het ging toch nog. Je voelde dat iemand je aankeek en je keek op. Je keek recht in het mooie gezicht van Tom. Je voelde je een beetje ongemakkelijk worden. Waarom keek hij toch zo naar jou? En wat als datgene wat Jens vertelde toch waar was? Je wendde je gezicht van Tom af en keek naar je handen die op je schoot lagen. Je zou je nooit meer zo zwak tonen, had je jezelf beloofd. Je had jujutsi gedaan en nog liep je zielig weg van huis. En het ergste was het gevoel dat je nu had, je wist echt niet wat je moest doen. Andrew: Demi? Je keek verbaast op. jij: ja wat is er? Andrew: Je reageerde niet meer. jij: ow, ik… Andrew: weer eens aan het dagdromen bestii? Je lachte eens. Andrew kende je echt te goed. jij: maar goed was er iets? Bill: Andrew vroeg waarom je zo stil bent. Andrew: ja op school ben je heel wat anders hoor. jij: tja, school is saai dan moet je wel iets doen. Andrew: zoals uit de les gezet worden? jij: ik maak gewoon plezier, wat kan ik eraan doen dat zij dat niet tof vinden? De pretbedervers. Je hoorde de jongens lachen. Na een tijdje gingen Gustav en Georg naar huis toe. Dus besloot je maar om te zitten tussen Andrew en Tom aangezien er nu wel plaats was op de bank. Bill: hebben jullie eigenlijk vrijaf? jij: nee, mijn ma heeft me ziek gemeld. Andrew: haha de mijne ook, maar sinds wanneer belt jou moeder voor een excuus? jij: sinds mijn wang. Je voelde de hand van Tom even de jouwe aanraken. Je keek op, recht in die mooie ogen van hem. Hij keek je medelijdend aan.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    :S:S:S Ik kom net trug van kamp(naar Köln en Nijmegen) en heb tot 3h s nachts bij de jongens op de kamer gelegen^^ Anywayzzz ik heb dus heel weinig geslapen, maar ja, ik zag staan dat je een nieuw deeltje had geschreven, dus dan ga ik die natuurlijk wel gelijk ff lezen.
    snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen