Foto bij Chapter Six - Rosa's home

(: Reacties ? Bedankt voor het lezen!

Niall.
Ik was zo blij geweest dat ze toch nog van gedachten was veranderd. Toen we terug in ons hotel kwamen hadden we eerst nog even een paar nummers geoefend en daarna hadden we wat gegeten. Ik hield van eten. Ik vond bijna alles lekker. Louis had weer een paar opmerkingen gemaakt waarvan ik in de lach schoot onder het eten. Hij kreeg je altijd aan het lachen ook al was het dus niet grappig. Louis was de oudste maar soms leek hij wel de jongste hoor. Ik herinner me nog heel goed dat hij zout in zijn hoed deed en vervolgens opzette. Toen kreeg Harry nog zout in zijn oog en hij had een uur nadat hij zout in zijn oog kreeg, nog steeds last van zijn ogen. We hadden daar nog heel lang over kunnen lachen. Ik had me omgekleed en had nu een andere spijkerbroek aan met een wit t-shirt met een paars kleurig vest. Ik keek even in de spiegel en liep naar de andere jongens. ‘We moeten zo gaan.’ ‘ Niall Waarom zo gehaast?’ Liam keek me aan en ik keek terug naar hem. Ineens waren alle blikken op mij gericht. ‘ Wat? Nigel heeft me net een sms gestuurd dat hij er binnen 5 minuten is.’ Ik keek naar de jongens en grijnsde. Ze hadden waarschijnlijk een heel ander antwoord verwacht. Maar dat zou ik ze echt niet geven. We liepen zoals gewoonlijk ongeveer 10 minuten te laat naar beneden en we zagen Nigel al wachten. We grijnsden en toen stapte we in de auto. Hier in Nederland hadden we nog niet echt veel meisjes om ons heen gehad. Ik vond het juist fijn. Ik hield niet zo van die gillende meisjes. We gingen met z’n alle in de auto zitten en toen gingen we naar Rosa’s huis. Ik zou haar weer zien en dat vond ik leuk. Ik stapte weer uit en drukte op de bel. Een vrouw deed open, vast haar moeder. ‘ Jullie moeten One Direction zijn?’ Louis nam alweer het woord. ‘Ja dat zijn wij en u bent vast Rosa’s moeder.’ De vrouw knikte en glimlachte. ‘Rosa is boven.’ Ze wees waar we ongeveer heen moesten en toen liepen we zacht de trap op. We hoorde dansmuziek en ik grijnsde. Louis opende zachtjes de deur en ik rook de geur van pizza. ‘PIZZA’ Ik kreeg een stomp van Liam en ik moest moeite doen om mijn lach in te houden. Rosa keek op en ze glimlachte. Ze zette de muziek uit. ‘Sorry ik had jullie niet gehoord.’ Ze keek naar ons en ik grijnsde. Ik zag haar hond kwispelen en ik grijnsde.

Rosa.
Ik had de bel niet gehoord en ik was nog aan het dansen. Het lukte maar niet. Het was niet eens zo moeilijk, maar ik had gewoon geen concentratie. Ik nam een stukje pizza en ging toen weer verder oefenen. Ik irriteerde me er aan als het niet lukte. Ik had zo’n danstopje aan en een joggingsbroek. Ik probeerde het nog een keer en toen hoorde ik iemand keihard pizza roepen. Ik keek op en keek naar de deur. Daar stonden ze dan. Met z’n vijven in de deur opening. Ik grijnsde en keek naar ze. “Sorry Ik had jullie niet gehoord.’ Ik zag dat Niall naar de pizza keek en ik nam een hapje. ‘Niall je mag ook wel een stukje.’ Ik grijnsde en plofte op bij bed neer. Ik gaf de doos met pizza aan Niall en glimlachte. ‘Ik hoef niet meer.’ Niall begon vrolijk te eten en ik keek naar de andere jongens. Niall zag er leuk uit. Ik zag er dus totaal niet uit. Ik keek even vlug in de spiegel die naast mijn bed hing. Ik maakte mijn haar los en haalde er even snel een borstel door heen. Ik pakte mijn flesje water en nam een slokje. ‘ Jullie hebben je niet eens voorgesteld.’ Ik keek naar ze en schrok eigenlijk zelf wel van wat ik zei. Ik wilde gewoon weten wie ze waren. Ze vertelde omstebeurt iets over zichzelf. Ik vond het fijn want ik wilde ze eerste even wat beter leren kennen. Ik wilde niet met wild vreemde jongens op tour. Misschien was het nog niet eens zo slecht om met deze jongens op tour te gaan. Ik moest lachen om Louis opmerkingen over Niall’s eet gedrag. ‘Ik vind dat schattig! Hij is helemaal gefocust op de pizza!’Ik grinnikte even en keek toen naar niall. ‘Ik ben niet schattig!’ Hij nam nog een hap van zijn laatste stukje pizza. Ik grijnsde en keek naar hem. Het was gezellig, de tijd vloog voorbij. Ik hoorde mijn moeder roepen dat ze terug gingen. Ik gaf ze een knuffel en keek naar ze. ‘ Wanneer zie ik jullie weer?’ Ik verwachtte een antwoord van Louis dus ik keek naar hem. Ik schrok toen ik iemand in mijn oor hoorde. ‘Ik denk snel.’ Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van Niall. Zijn gezicht stond vrolijk. Het was lief om te zien. “ Oke..’ ik was er een beetje stil van geworden. Ik keek naar ze en Liep met ze mee naar beneden. We namen afscheid . Ik besloot gelijk maar naar bed te gaan omdat ik morgen wel weer uitgerust moest zijn.

Reageer (1)

  • missmroesie

    echt superleuk verhaal!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen