Part 24
Thnx voor de reacties!
Nu dus de Chelsea pov en de winnaar van de wedstrijd was beyzos90.
Veel leesplezier!
~Chelsea Lily Adams
Melody lag ziek in bed. Wat ze had wisten we niet en ze bleef maar zeggen dat Anaïs iets in haar eten gedaan had. Alleen wisten we niet of we dat moesten geloven of niet. Maar goed, omdat ze dus ziek was gingen zij en Harry -die bij haar wou blijven- niet mee naar Madame Tussauds wassenbeelden museum dat we nu gingen bezoeken. Zayn en zijn ananas gingen ook niet mee, want zij hadden 'toch wat beters te doen'.
Dus gingen we met z'n vijven: Niall, Louis, Liam, Alice en ik naar het museum.
Na betaald te hebben, klommen we een paar trappen op om uit te komen in een soort gang waar een vrouw ons op stond te wachten. Ze interviewde ons alsof we echte sterren waren. Ik was Miley Cyrus en Alice bleek Lady GaGa te zijn. De jongens werden geïnterviewd als de leden van One Direction zelf. Alleen een beetje anders. Liam was Louis, Louis was Niall en Niall was Liam. Lachend werden de vragen beantwoord.
De gang kwam uit in een ruime zaal met beelden van verschillende celebs. Alice wou per sé op foto met Robert Pattinson en ik poseerde gewoon met mijn echte Liam Payne. Hij lachte en gaf me een kusje. "I love you."
“I love you too”, glimlachte ik verliefd.
“Guys! Look!” Het was Louis die de stilte verbrak. Hij wees naar een soort cabine met daarnaast een rij aanschuivende mensen. ‘The X-factor’ stond in het groot op de wand van de cabine.
Blijkbaar kon je daar een soort nep-auditie doen voor the X-factor. Het was een soort karaoke waarna je commentaar kreeg via videobeelden van de jury.
Op het scherm naast de cabine zag je wie er binnen aan het zingen was. Het was een meisje van een jaar of 16. Ze had een getinte huid en zwarte stijle haren die ze een beetje gekruld had. Ook had ze diepe donkere ogen. Ze droeg wat mascara en oogpotlood waardoor die mooi tot hun recht kwamen. Ze was wat breder dan anderen, maar dat stond haar mooi.
De vrouw die aan de cabine stond, wenkte ons en vertelde de jongens dat het meisje een grote ‘One Direction’ fan was. Louis grijnsde en besloot dat ze haar gingen verrassen.
Met hun drieën gingen ze de cabine in en op het scherm zag je hoe de mond van het meisje open viel. De jongens waren heel lief tegen haar. Ze spraken even met haar, gaven handtekeningen en gingen met haar op de foto. Beyza, zoals ze heette, was dolenthousiast.
“I just love surprising our friends”, glimlachte Niall naar haar en ze glimlachte vrolijk terug.
Terwijl Niall, Louis en Beyza vrolijk babbelend de cabine verlieten trok Liam me naar binnen. Geschrokken keek ik hem aan. “What are you doing?”
Grinnikend bracht hij zijn lippen naar mijn nek en vervolgens naar mijn oor. “I love yo uso much.” Hij fluisterde de woorden liefdevol. “And I wanna sing a duet with you.”
Reageer (5)
ACH BEN NU ZO BLIJ!! kan ik nog een paar keer komen?! THANKS!!
1 decennium geledenHOU VAN JOU!!!
AAH, Liam is echt lief.
1 decennium geledenMAAR, die ananas moet gewoon oprotten
Ik wil bitch fight tussen Zayn en Melody haha
1 decennium geledenoh wat is Liam toch een bijzonder schatje eh !ik ben wel benieuwd tot wat dit gaat leiden en og Je nagels zijn COOOL
1 decennium geledenaw dit is lief(A)
1 decennium geleden