Foto bij Chapter Five - Mission Complete

Niall.
Ik wachtte in een lokaal wat leeg was. Er waren net twee meisjes geweest. Ik dacht een tweeling. Ze vonden het oneerlijk en ze gingen wat danspassen laten zien. Ze waren niets vergeleken met Rosa. Ik kon er niet tegen als mensen ons gingen gebruiken voor onze beroemdheid. Liam stootte me aan en wees naar de gang. “ Daar heb je ze.” Ik stond snel op maar Harry was eerder en trok de deur open en trok Ilse en Rosa naar binnen. Ik zag dat Ilse bijna struikelde en Harry hield haar tegen voordat ze viel. Ik grinnikte en keek naar Rosa. Haar ogen waren rood en ik zag dat ze gehuild had. Rosa opende haar mond: ‘ Ik denk dat ik toch maar met jullie mee ga. Maar op een voorwaarde.’ Ik keek naar haar en was best wel blij dat ze mee wilde. ‘Ik wil een computer tot mijn beschikking hebben en internet.’ Louis zei snel dat het geregeld kon worden en dat het allemaal wel goed zou komen. Ik gaf Liam snel zo’n jongens knuffel en grijnsde. Liam was een van mijn beste vrienden. Bij hem kon ik alles kwijt. Bij Harry had ik soms mijn problemen en bij Zayn en Louis kwam ik eigenlijk alleen als ik een probleem had. Ze konden me altijd helpen met het oplossen. Het was gewoon gelukt en ze deed niet eens zo moeilijk. “Je hebt een week de tijd en dan regelen wij even alles en jij kan afscheid nemen.’ Nigel verstoorde altijd dat soort moment. Ik zag aan Rosa dat ze het lastig had. Zodra ik haar beter zou leren kennen , Zou het zeker lukken dat ik een keer met haar uit zou kunnen gaan.

Rosa.
Het was moeilijk, Ik had die jongens van One Direction heel blij gemaakt. Maar van binnen voelde ik mij verschrikkelijk. Ik moest alles hier achterlaten om te gaan touren. En dat een jaar lang. Ik wilde eigenlijk niet en deed alsof ik het leuk vond. Ik wilde het liefst gewoon hier bij Ilse en Henk blijven, maar Ilse wilde het graag dat ik het een keer zou doen. Wat is een jaartje tijd op je hele leven. Eigenlijk niets, Ik vroeg me af of ik nog wel door kon leren en beet op me lip. ‘ Kan ik nog wel les krijgen?’ Ik keek naar Nigel. Ik wist dat het hun manager was en ik glimlachte half. ‘Tuurlijk.’ Ik haalde opgelucht adem toen hij dat zijn. Dat was een antwoord meer wat ik leuk vond. Ik wilde eigenlijk iets van Forensisch onderzoek doen. Natuurlijk is dansen ook super tof, als ik daar mee door zou komen. Maar ik vond dat die kans altijd te klein was. Ik zei tegen ilse dat we naar de les moesten en zei de jongens gedag. ‘Tot ooit?’ Nigel riep dat ze vanavond wel lang zouden komen. Ik haalde adem en trok Ilse mee naar de gang. We liepen even naar onze kluisjes. De lessen waren allang begonnen , maar op dit moment boeide het me niet zoveel. Ik liep langzaam met Ilse mee naar het lokaal en ging op mijn plek zitten. Ik was eigenlijk aan het nadenken hoe ik het hier moest vertellen. Ik zag voor me een meisje omdraaien. Ik wreef snel in mijn ogen en zuchtte toen ik zag dat het Claudia was, gevolgd door Sarah. De duivelse tweeling. Ze hadden al twee keer mijn dansoptreden op het open podium verpest. Ik probeerde ze te negeren maar deze keur ging het gewoon te ver. “je gaat zeker wel met ze mee en dan gebruik je ze zeker alleen maar.’ Claudia grijnsde even jaloers en ik keek haar aan. “Ik zou nooit iemand gebruiken om hun fame!’ Vroeger was Claudia mijn beste vriendin geweest. Het ging niet goed omdat ze té jaloers was omdat mijn ouders mijn danslessen wel wilde betalen. Dat was de enigste reden waarom ze mij heeft laten stikken. Sinds dien is ze jaloers op wat ik heb. Voorde rest krijgen Claudia en Sarah alles wat ze willen behalve danslessen. Ik negeerde ze en ging verder met het maken van huiswerk. Ik had bijna nooit mijn huiswerk af maar ik maakte het eigenlijk altijd af in de les. Het was makkelijk. De dag vloog voorbij en het was uiteindelijk alweer 6 uur ’s avonds. Ik had mijn ouders verteld dat ik met One Direction mee zou gaan en ze vonden dat ik een pizza had verdiend. Ik lette eigenlijk niet echt op wat ik at. Zolang het lekker was en ik niet te dik werd vond ik alles prima. Ik pakte mijn skateboard en het geld van de tafel en ging naar de pizzeria. Mijn favoriete pizzeria in de straat. Ik bestelde mijn pizza en wachtte totdat hij klaar was. Ik praatte nog wat met Maurizio, de eigenaar van de pizzeria. We kenden elkaar al superlang. Ik pakte de pizza aan en hij zei dat ik hem gratis mocht meenemen. Snel bedankte ik hem en ging ik terug naar huis. Ik legde mijn skateboard onder de jassen en nam de pizza mee naar boven. Henk achtervolgde me en ik grijnsde. Ik hield niet van champignonnen dus die gaf ik altijd aan Henk. Hij wist wanneer hij iets te eten van mij kreeg en dat vond ik wel leuk aan hem. Ik begon mijn pizza te eten en ondertussen trok ik mijn dans kleren aan. Ik zette muziek op en begon ondertussen te dansen. Af en toe stopte ik om een stukje pizza te eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen