ik zei toch dat het volgende hfdstuk langer zou wordenxD

Ik pakte mijn pyjama, toiletspullen en knuffel en propte alles in een tas. Ik sloot de deur en liep naar Gabriëla's appartement. Ze deed de deur open, voordat ik ook maar kon kloppen. "De chips staat al klaar!" zei ze opgewekt. Ik keek haar raar aan. "Chips? Ik dacht dat je naar bed wou." "Nee, dat zei ik zodat we daar weg konden. Want ik wou dus met je praten." antwoordde ze. "Je bent gestoord, weet je dat?"zei ik. Ik liep naar de keuken, schonk wat drinken voor mezelf in en plofte op de bank. Gabriëla ging naast me zitten en deed de tv aan. "Wat wil je kijken?'' vroeg ze. "Maakt niet uit, ik wil toch zo naar bed." antwoordde ik. "Oké. dan gaan we nu naar bed." besloot Gabriëla. Ik rolde met mn ogen en stond zuchtend op. "Waar moet ik slapen?" vroeg ik. "ik heb een 2persoonsbed dus als je het niet erg vind slaap je naast mij." Ze wees op haar bed. "Nee, hoor, dat vind ik niet erg. Dat hebben we vroeger vaak genoeg gedaan, toch?" antwoordde ik. "Ow, ja dat was ik alweer vergeten." Ik dumpte mijn spullen op het bed en trok mijn pyjama aan. Gabriëla ruimde de woonkamer op en trok daarna ook haar pyjama aan. Toen ik klaar was met alle dingen, zoals tandenpoetsen enzo, pakte ik mijn mobiel en ging op bed liggen. Gabriëla was nog bezig. Ik klooide wat met mijn mobiel toen Gabriëla binnenkwam. Ze greep mijn mobiel en zei pesterig:"Even kijken van wie jij allemaal smsjes hebt." Ze opende wat smsjes en ik vond het niet erg. "Whaah! Heeft Logan jou gesmst?" vroeg ze helemaal verbaast. "Ja, duh. Hij heeft mijn nummer van jou gekregen. Wat dacht je dan dat ie er mee ging doen?" Gabriëla keek me schaapachtig aan. "Heb je de nummers van de rest van de jongens al?" vroeg ze. "Nee, heb jij ze?" "Ja, wacht even, dan pak ik mijn mobiel" Ze stapte uit bed en pakte haar mobiel. Ze pakte mijn mobiel en zette de nummers erin. "Dank je!" zei ik toen ze klaar was. Ik stuurde James, Carlos en Kendall een smsje: "Heey, ik heb jullie nummers nu ook. Weltrusten! groetjes Naomi (en gaab)." Alleen James smste terug:"Heey Naoom! Leuk om je nummer te hebben. Even een vraagje: weet jij wat Nicole van mij vind? Ik vind haar namelijk leuk, maar ik weet niet of ik haar een keer uit moet vragen. Slaap lekker!" "Gaab, moet je een lezen!" Ik liet Gabriëla het smsje lezen. Haar mond viel open van verbazing. "James die niet zeker weet of hij iemand uit moet vragen? Dat is bijna onmogelijk! Ik vind eigenlijk dat Nicole dit moet lezen." "Ja, dat vind ik ook. Ik kijk wel even of ze nog wakker is." antwoordde ik. Ik stapte uit bed en liep, nog in mijn pyjama, naar Nicoles appartement. Ik klopte en vroeg:"Nicole, ben je nog wakker?" De deur ging open en daar stond Nicole in een knalroze pyjama. "Wat is er?" vroeg ze slaperig. "Heb ik je wakker gemaakt?" vroeg ik toen ik haar slaperige gezicht zag. "Nee, maar ik sliep wel bijna." zei ze. "o, maar het is het waard. Ik heb nameljk een smsje van James gekregen, dat jou wel gaat bevallen." "Van James?" Nicole was gelijk wakker. Ik liep haar woonkamer in en liet haar het smsje lezen. "Whaaah!"Nicole begon helemaal hysterisch te doen. Ze sprong op en neer en riep:" Hij vind me leuk!" "Stt...als je nog harder schreeuwt hoort heel PalmWoods het!" zei ik. "Wat ga je terug smsen?" vroeg Nicole. "Wat dacht je van: Als je goed luistert hoor je Nicoles gegil wel." "Haha wat zijn we weer grappig. Als Logan jou zo'n smsje zou sturen zou ke ook zo doen." zei ze met opgetrokken wenkbrauw. "Nee, want ik had dan liever niet dat Camille me zou horen." antwoordde ik en ik stak mijn tong uit. '" Oké, wat dacht je hier van: Als je naar 2I komt, is daar een verrassing voor je." bedacht ik. "Ja, is goed sms maar." Ik smste James en kreeg na een tijdje antwoord. "Ik sliep al! Je hebt mijn schoonheidsslaapje verpest! Is het echt zo belangrijk?" Ik smste terug:"Sorry, maar het is héél belangrijk. "Oké, ik kom er aan." sms hij weer terug. Nog geen 2 minuten later werd er geklopt. Nicole bleef staan, dus ik liep naar de deur en deed hem open. Daar stond James, z'n haar in de war en in een t-shirt en pyjamabroek. Ik hoorde Nicole nerveus giechelen. "Wat is er?"vroeg James en hij gaapte. "Nou, jij smste mij over Nicole, toch?" "Ja, dus?" "Ik heb het haar laten lezen en toen deed ze dit." Ik stootte Nicole aan en ze begon weer net zo te gillen als toen ze het smsje las. James begon te grijnzen en vroeg:"Dus...we hebben een date?" "Ja, duh!" zei Nicole. "wanneer?" vroeg James. "Eh...laten we dat morgen bespreken, want het is half 12." antwoordde Nicole. James keek teleurgesteld en Nicole begon te lachen. "Ik vergeet het heus niet, James" "Oke, dan ga ik maar weer slapen." zei James. "Oke slaap lekker!" Ze stonden allebei een beetje stijf te doen, dus ik duwde Nicole richting James en hij ving haar op. James knuffelde Nicole, en Nicole keek heel erg verlegen. "Dank je, Naoom en slaap lekker." zei James, toen hij Nicole had losgelaten. "Alsjeblieft, hoor en jij ook lekker slapen." antwoordde ik. James deed de deur dicht en ik wou eigenlijk ook terug gaan, maar Nicole vloog me om de hals en zei:"Dank je, Naomi, je bent een superkoppelaar." "je hebt het verdiend." zei ik lief. Ze liet me los en zei:"Ik hoop echt dat Logan er op een dag achter komt dat Camille, ondanks dat ze haar excuses heeft aangeboden, een trut is" "Geloof me, dat hoop ik ook. Maarja... ik kan hem niet dwingen niet meer van haar te houden." antwoordde ik naar waarheid. Ik gaapte en zei:"Ik ga naar bed. Gabriëla is aan het wachten. Doei en slaap lekker!" "Ja, jij ook"antwoordde ze. Ik deed de deur achter me dicht en haastte me naar 2G. "Gabriëla, doe open!" zei ik terwijl ik met mijn vuisten op de deur roffelde. "Hè, hè" ze deed de deur open en keek me beschuldigend aan. "Ben je er eindelijk?" "Ja, sorry maar ik heb wel mooi James en Nicole gekoppeld!"

~Oke wat groter dus dit keer...wat vonden jullie ervan?? pleaze laat een reactie achter(lol) pleasepleaseplease!! love jullie!!! xxx~(K)

Reageer (4)

  • Lucid

    Happy dance!
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    James is sgattig!
    ik ga eens verder lezen voordat ik het toetsenbord onderkwijl :9~
    xxx

    1 decennium geleden
  • LouisCarrots

    Bleeuh Camille is een geen trut :8(huil)
    Logan(H)Camille

    1 decennium geleden
  • JayDick

    ik ben niet goed met reacties..

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Awwwh JAMES EN NICOLEEEE !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen