Een leuk, spannend en waargebeurt verhaal.

Ik zit op mijn bed met mijn laptop op mijn schoot. Ik zing hard mee met Super Bass van Nicki Minaj. Dan gaat de telefoon. Ik zet mijn muziek uit en loop ernaartoe. ''Met Anne-May'' zeg ik blij. Aan de andere kant hoor ik Stephen. Mijn hart begint te bonzen. Hij vraagt mij om mee te gaan naar de stad. Omdat zijn vriendin, mijn beste vriendin, op vakantie is. Hij is over een kwartier hier. Ik sta op en loop naar mijn kleren kast. Ik verwissel mijn jogging pak voor een modieuze outfit. Snel haal ik nog een borstel door mijn haar en doe een extra laagje mascara op. Als ik de deurbel hoor storm ik naar beneden. Ik doe de deur open en glimlach naar hem. ''Heej Steph'' zeg ik als ik zie en ik geef hem een knuffel. Even later zijn we samen in de stad. We slenteren door de straatjes. Bij de V&D stoppen we om wat te eten. Ik bestel een broodje met ham en een smoothie. Samen zitten we aan een tafeltje en kijken over het plein uit. We kijken elkaar lang aan. Iets te lang want hij zoent me. Ik zoen gewoon mee. We stoppen er als snel mee omdat veel mensen kijken. Ik glimlach naar hem en prop dan het laatste stuk van mijn broodje naar binnen. We blijven nog even zitten en lopen dan met onze dienbladen naar de afruim band. Na een uurtje besluiten we om in het park een ijsje te gaan eten. We stappen op onze fiets en rijden er naartoe. Even later zitten we samen op het bankje te genieten van de zon met een ijsje in onze handen. Als het ijsje op is beginnen we te zoenen. Het voelt goed maar ook weer zo slecht. Ik ben al heel lang verliefd op hem maar heb het niet gezegt omdat Lisanne dan nooit meer met me wil praten. Na een tijdje besluiten we om naar Stephen's huis te gaan. Eenmaal bij hem gaan we meteen naar boven. We gaan op zijn bed zitten en zoenen weer. Zo gaat het de hele dag door. Hopend dat Lisanne dit nooit te weten komt.

Reageer (1)

  • FuckingYou

    Lisanne, die naam doet mij ergens aan denken. ^^.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen