Foto bij Chapter Three - First day

Bedankt voor het abboneren.
ik waardeer dat heel erg (:
bedankt voor het lezen ♥

Niall
Het was al de ochtend en we zouden haar ophalen. Het was al vroeg erg druk in het hotel. We sliepen met z’n vijven op een kamer en er was eigenlijk altijd ruzie om wie als eerste de douche kon gebruiken. Meestal was ik de laatste omdat iedereen voor mij ging, maar het maakte me eigenlijk niets uit. Ik stond me net aan te kleden en voelde mijn telefoon. Ik nam ondertussen op. “Met Niall?’ Mijn manager zei dat hij bijna bij ons was en dat we moesten opschieten. ‘uhu, oke Tot zo. ‘ Ik hing op en trok mijn broek verder aan. Ik liep de kamer in en glimlachte. ‘Nigel is er bijna.’ Ik kreeg de standaard reactie van de jongens. Het was altijd hetzelfde. Ik grijnsde en trok mijn shirt aan en pakte mijn tas. Ik liep alvast naar de deur en deed de deur open. Nigel stond al voor de deur en ik liep samen met hem alvast naar de auto. De rest volgde en Zayn kwam als laatste achter ons aan en hij ging snel zitten. Zayn was altijd de laatste, Hij was altijd met zijn uiterlijk bezig. Nigel reed richting het huis van Rosa en Zayn stapte snel uit en grijnsde. ‘ Maar mijn beste vriendin kan ieder moment hier zijn?’ Zayn keek even naar Nigel en toen vervolgde hij een zin. ‘ Die is al ingelicht, laat ons je naar school brengen?’ Je zag aan Rosa dat ze het niet echt vertrouwde. Ze aarzelde en toen zag ik dat ze toch instapte. Ze was niet het type meisje wat ik zou denken van haar. Ze was knap, maar ze skateboardde en danste. Echt een meisje wat je niet vaak zag. Het liefste wilde ik haar wel beter leren kennen, maar misschien was dat op dit moment geen goed idee.

Rosa.
Ik sloeg mijn wekker uit en zuchtte. Het was al kwart over 7 en moest nu echt mijn bed uit komen. Ik trok een spijkerbroek aan met een sweater. Mijn skateboard stond beneden. Ik haalde snel een borstel door mijn haar en glimlachte. Ik liep snel de trap af en pakte een appel van de fruitschaal. Ik pakte mijn tas en liep toen naar de deur. Ik deed de deur open en pakte ondertussen mijn skateboard. Ik legde die buiten neer en zag een auto stoppen voor mijn huis. Ik zuchtte waarschijnlijk weer mensen die voor me ouders kwamen. Ik ging op mijn skateboard staan en botste toen bijna tegen een jongen aan. Het was een van die jongens van gisteren. Ik hoorde zijn vraag en schudde mijn hoofd en dacht over mijn beste vriendin na. Ze zou me komen ophalen zoals normaal. Ze fietste altijd en ik ging eigenlijk altijd skateboarden. “Maar mijn beste vriendin kan ieder moment hier zijn..?’ ik keek naar de jongen en ik zag dat hij even naar de auto keek. Ik kon niet zien naar wie, aangezien de ramen waren geblindeerd. Uiteindelijk besloot ik om maar mee te gaan en Hij hield de deur voor mij open. Ik zag de rest van de jongens achterin zitten. Ik zette mijn skateboard neer op de grond voor mij en ging toen zitten. ‘Goedemorgen.’ Ik zag dat die blonde jongen en die met die krulletjes nog een beetje vrolijk waren, de rest zat een beetje onderuit gezakt op de bank en gaapte half. Ik grijnsde en keek even. Ik wist nog steeds niet hoe ze heette, maar ik kon het moeilijk vragen. Ik bedoel het zou toch raar zijn als ik niet eens wist hoe ze heette. Ik pakte mijn mobiel en startte internet op. Ik voelde dat de auto stopte en glimlachte. Ik stapte uit en bedankte ze. Ik vroeg me af waarom de jongens ook uitstapte. Ik liet ze achter en skateboardde richting mijn beste vriendin. Ik was naar mijn mobiel aan het kijken en glimlachte. Die blonde heette dus Niall. Die met de krullen was Harry , de donkere was Zayn en de andere twee waren Louis en Liam. Ik glimlachte en ging op het bankje zitten waar mijn beste vriendin ook op zat. ‘ Ik word gek van ze. Ik begrijp het gewoon niet. Waarom willen ze mij zo graag?’ Ilse, mijn beste vriendin, keek me raar aan. Ze was eigenlijk precies het tegenover gestelde van mij. Ze hield eigenlijk niet van dansen, ze was eerder van zingen. Haar stem was niet goed, dat zei ze altijd zelf maar ze vond het gewoon leuk om te doen. Ik moest toegeven als ik kon kiezen tussen mijn stem of haar stem zou ik voor haar stem gaan. Ze heeft wel talent, ze moet het alleen goed benutten. Zo noemde ik het altijd, daarnaast hield ze ook niet van skateboarden. Ze ging veel liever lopen. Ze vond skateboarden te gevaarlijk. ‘Je bent goed. Waarom neem je die kans gewoon niet?’ Ik zuchtte. Deze discussie hadden we al honderd keer gehad. ‘Je weet dat ik het niet kan. Ik zou jouw missen en mijn dansgroep en natuurlijk mijn ouders.’ Ze grijnsde en keek snel terug naar mij. ‘Denk er dit keer beter over na.’ Ik had zo’n gevoel dat er iets aan de hand was. De bel was gegaan en ik pakte mijn skateboard onder mijn arm en liep richting de ingang. Ik liep langzaam naar binnen en toen hoorde ik muziek. Ik wilde omkijken om te kijken waar Ilse was gebleven maar ik kon haar nergens meer vinden. Er werd een hand op mijn schouder gelegd en ik keek om.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen